به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

دوربین نیکون مدل Nikon D7200 Lens 18-140

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

دوربین نیکون Nikon D7200 Kit 18-140mm

 

دوربین نیکون D7200 جایگزین بالارده ترین دوربین سری DX نیکون یعنی D7100 است. این دوربین فاقد فیلتر Low Pass است. سنسور ۲۴ مگاپیکسلی دوربین نیکون Nikon D7200 Kit 18-140mm تصاویر را با دقت ۶۰۰۰×۴۰۰۰ ثبت می‌کند.

 

 

دوربین نیکون Nikon D7200 Kit 18-140mm

 

دامنه ISO 100-25,600 بوده و امکان فیلم‌برداری با کیفیت Full HD و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه هم برای این دوربین منظور شده است. حداکثر سرعت شاتر ۱/۸۰۰۰ثانیه و سرعت عکاسی پیاپی ۶ فریم بر ثانیه می‌باشد. نمایشگر ۳٫۲ اینچی این دوربین هم با دقت ۱٫۲ میلیون نقطه‌ای است.

 

باتری این دوربین هم باتری لیتیومی EN-EL15 است. نیکون مدعیست حجم بافر را افزایش داده و در هنگام عکاسی با فرمت NEF یا LARGE JPG شما قادر خواهید بود تا ۱۰۰ عکس پیاپی را ثبت کنید این در حالیست که D7100 تنها قادر به ثبت ۳۳ عکس بود.

 

از دیگر امکانات جدید این دوربین نسبت به مدل پیشین هم تجهیز به WiFi و NFC است که به کمک آن می‌توانید از اپلیکیشن مخصوص نیکون استفاده کنید. همچنین مود عکاسی جدید Flat و مود فیلمبرداری Time-Lapse Movies هم به امکانات این دوربین اضافه شده‌اند. خروجی HDMI جدید در دوربین نیکون دی ۷۲۰۰ از گونه مینی به فول سایز تغییر پیدا کرده است.

 

بررسی اجمالی دوربین نیکون D7200

 

تقریباً ۲ سال پس از معرفی دوربین موفق D7100 شرکت نیکون دوربین نیکون D7200 را به عنوان جایگزین آن معرفی نمود . اگرچه دوربین نیکون D7200 ارتقاء همه جانبه ای محسوب نمی شود اما ویژگی های مهمی را دربر دارد که عبارتند از : بافر بزرگتر ، عملکزد بهینه شده سیستم اتوفوکوس در نور کم ، تصویربرداری ویدیویی ۶۰p ، ارتباط WiFi و NFC و افزایش ۱۵ درصدی عملکرد باتری .

 

 

ویژگی های اصلی دوربین نیکون D7200 :

 

حسگر ۲۴ مگاپیکسل بدون فیلتر پایین گذر، سیستم اتوفوکوس ۵۱ نقطه ای حساس به -۳EV ، دامنه حساسیت ۱۰۰-۱۲۸۰۰ قابل گسترش تا ۱۰۲۴۰۰ ( فقط در حالت سیاه و سفید ) ، مانیتور ۳٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰۰۰۰ نقطه، دو محفظه کارت حافظه SD و بدنه آلیاژ منیزیوم مقاوم در برابر عوامل محیطی.

 

 

بدنه و طراحی

 

 

دوربین نیکون Nikon D7200 Kit 18-140mm

 

طراحی دوربین نیکون D7200 نسبت به مدل قبلی D7100 تغییری نکرده است. در جلوی دوربین لامپ کمکی اتوفوکوس، دکمه مشاهده عمق میدان و دکمه قابل برنامه ریزی Fn قرار دارند . در قسمت جلو و سمت چپ دوربین نیز دکمه های مربوط به فلاش، برکتینگ و انتخاب فوکوس دیده می شوند .

 

طراحی پشت دوربین همان طراحی استاندارد دوربین های نیکون است و بیشتر دکمه ها در سمت چپ مانیتور واقع شده اند. دکمه های اصلی در سمت راست مانیتور شامل دکمه کنترلر، سوئیچ انتخاب حالت ویدیو و دکمه چرخان تنظیمات می باشد. مانیتور دوربین نیکون D7200 همانند مانیتور دوربین D7100 بوده ، غیر متحرک و غیر لمسی است .

 

از نظر ارگونومیکی دوربین نیکون دی ۷۲۰۰ با لنز ۱۴۰-۱۸ میلی‌متر بسیار راحت در دستان شما جای می گیرد و دکمه ها ( غیر از دکمه پخش ) همان جایی هستند که بایستی باشند . شاید تنها ایراد طراحی بدنه اندازه کوچک دستگیره دوربین است .

 

 

 

قسمت بالای دوربین شباهت زیادی با دوربین نیکون D7200 دارد. در سمت چپ دکمه انتخاب حالات عکسبرداری با قفل مرکزی قرار دارد. اگرچه دوربین D7200 در زمره دوربین های رده بالای نیکون است اما وجود حالات Auto و SCENE نشان دهنده توجه نیکون به کاربران آماتور عکاسی است.

 

در زیر دکمه انتخاب حالات دکمه انتخاب نوع عکسبرداری ( Drive ) قرار گرفته است. در سمت راست نمایشگر اطلاعات ، دکمه های نورسنجی ، جبران نوردهی و ضبط ویدیویی واقع شده اند. جالب است که می توانید دکمه ضبط ویدیویی را برای تنظیم حساسیت ( ISO ) برنامه ریزی کنید.

 

دوربین نیکون Nikon D7200 Kit 18-140mm

 

مانیتور و منظره یاب

 

مانیتور و منظره یاب دوربین D7200 تغییر چندانی نداشته اند. مانیتور ۳٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰۰۰۰ نقطه از نوع غیر متحرک و غیر لمسی است. این مانیتور در محیط های پرنور عملکرد قابل قبولی ارائه می دهد.

 

 

دوربین نیکون Nikon D7200 Kit 18-140mm

 

منظره یاب دوربین نیکون Nikon D7200 Kit 18-140mm دارای کیفیت بسیار خوبی است. منظره یاب از نوع منشور پنج وجهی بوده و پوشش ۱۰۰ درصد با بزرگنمایی ۰٫۹۴x ارائه می دهد. برخلاف مدل های بالاتر، این منظره یاب از قابلیت تشخیص چهره هنگام عکسبرداری از طریق منظره یاب پشتیبانی نمی کند. ( در حالت Live View پشتیبانی می شود)

 

حسگر

 

حسگر دوربین نیکون D7200 و D7100 در نگاه اول مشابه به نظر می رسند اما اختلاف ۱۰۰ هزار پیکسلی و عدم وجود پدیده نویز نواری ( Banding ) در دوربین D7200 نشان دهنده تفاوت این دو حسگر می باشد. شباهت ظاهری دو حسگر نشان می دهد که حسگر دوربین D7200 نمونه ارتقاء یافته حسگر دوربین D7100 ساخت شرکت توشیبا است.

 

تصویربرداری

 

دوربین نیکون Nikon D7200 Kit 18-140mm می تواند با رزولوشن Full HD 1080p با سرعت ۳۰/۲۵ فریم در ثانیه و همچنین با سرعت ۶۰/۵۰ فریم در ثانیه در حالت کراپ ۱٫۳x تصویربرداری نماید. تصاویر ویدیویی را می توانید علاوه بر ذخیره سازی بر روی یکی از کارت های حافظه، از طریق پورت HDMI به ضبط کننده خارج از دوربین منتقل نمایید. اختصاص منوی تصویربرداری امکان تنظیمات مستقلی مثل تراز سفیدی و استایل را به شما می دهد.

 

متاسفانه امکان تنظیم دیافراگم هنگام شروع تصویربرداری وجود ندارد. همچنین محدودیت ضبط با سرعت ۶۰fps فقط در حالت کراپ ۱٫۳x را درنظر داشته باشید.

 

 

ارتباط WiFi و NFC دوربین نیکون Nikon D7200 Kit 18-140mm

 

همانند سایر دوربین های این رده، دوربین نیکون Nikon D7200 Kit 18-140mm نیز مجهز به سیستم ارتباطی WiFi و NFC می باشد.

 

هنگام برقراری ارتباط WiFi، در نرم افزار گوشی هوشمند دو انتخاب پیش رو دارید : عکسبرداری ( Take Photos ) و مشاهده عکس ها ( View Photos ). با انتخاب گزینه عکسبرداری می توانید بصورت مشاهده مستقیم ( Live View ) فوکوس را تنظیم کرده و از طریق گوشی عکسبرداری نمایید. گزینه مشاهده عکس ها هم به شما امکان مشاهده عکس های درون کارت حافظه را می دهد. با انتخاب یکی از عکس ها گزینه دانلود با رزولوشن اصلی ، رزولوشن VGA یا رزولوشن توصیه شده ظاهر می گردد.

 

 

 

نکات مثبت :

 

  • بهترین کیفیت عکس در رده دوربین های APS-C

 

  • بهترین عملکرد در محیط های کم نور

 

  • عملکرد عالی تعقیب سوژه از طریق منطره یاب

 

  • حساسیت تمام نقاط فوکوس تا -۳EV

 

  • طراحی ارگونومیک خیلی خوب و رابط کاربری عالی

 

  • دوام باتری عالی

 

نکات منفی :

 

  • عدم وجود کنترل دیافراگم هنگام تصویربرداری

 

  • عملکرد محدود اپلیکیشن WiFi

 

  • سیستم اتوفوکوس کند

 

مشخصات کلی
ابعاد 136x107x76 میلی متر
وزن 675 گرم
ضد آب خیر
حسگر و تصویر
نوع حسگر CMOS
قطع حسگر Crop Frame
ابعاد حسگر APS-C (23.5 x 15.6 mm)
دقت حسگر 25 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر 24 مگاپیکسل
حداکثر رزولوشن عکس 6000x4000
نسبت ابعاد عکس 3:2, 16:9
فرمت غیرفشرده عکس RAW و JPEG
پردازشگر Expeed 4
لنز
محدوده زوم 6 تا 10 برابر بزرگنمایی
فاصله کانونی 18-140 میلی متر
محدوده دیافراگم f/3.5-5.6
بزرگ‌نمایی اپتیکال 7.7 برابر
لرزشگیر تصویر دارد
حداقل فاصله فوکوس نرمال 25 سانتی متر
فوکوس خودکار دارد
فوکوس دستی دارد
سایر توضیحات فوکوس 15نقطه فوکوس
جبران نوردهی 5EV- تا 5EV+
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر 1/8000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر 30 ثانیه
زمانسنج خودکار 2 و 10 ثانیه
حداقل حساسیت 100
حداکثر حساسیت 25600
ایزو 51200-102400
عکاسی پیاپی 6 فریم بر ثانیه
فلاش دارد
فیلم
رزولوشن فیلم Full HD
حداکثر سرعت فیلم 60 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم MPEG-4, H.264
توضیحات فیلم 1080/60p and 50p only in 1.3x crop mode
ضبط صدا استریو
فیلمبرداری سه بعدی ندارد
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش LCD
سایز صفحه نمایش 3.2 اینچ
دقت صفحه نمایش 1228800
چشمی دارد
توضیحات چشمی اپتیکال
تصویر زنده Live View دارد
صفحه نمایش لمسی ندارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه SD
کارت حافظه همراه ندارد
حافظه داخلی ندارد
میکروفون داخلی دارد
اسپیکر داخلی دارد
GPS ندارد
قطب نما ندارد
wifi دارد
نوع باتری لیتیوم یونی
مشخصات باتری EN-EL15
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI دارد
خروجی USB دارد

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

  • ali

    4ماهی هست که این دوربین رو خریدم... از لحاظ کیفیت عکس فوووووق العاده س.. اصلا حرفی برای گفتن نمیمونه.. موضوعی که عکاسای مبتدی یا بی حوصله رو برای خرید این دوربین به شک میندازه و ترغیبشون میکنه به سمت 70دی برن فقط آسونی کار با کانن هست! یا برای بعضی ها سر بودن فیلمبرداری در کانن.. که حقم دارن.. اون سرعت فوکوس خودکار در فیلمبرداری عالیه ولی حرفه ای بودن این دوربین و بقیه ی دوربینای نیکون به اینه که شما کاااملا حرفه ای فرض میشین موقع کار با این دوربین. مثل دوبین های حرفه ای آنالوگ قدیمی... که عکاسی باهاشون نیازمند یه حوصله, صبر, علم زیاد و دقت و تمرکز بوده... که شاید اگر مسأله ی ازدست دادن بازار نبود, نیکون خیلی کمتر به فکر تشبیه دوربیناش به کانن میشد. در کل این که نیکون رقیب نداره...

    ای دیجی مارکت :

  • mina

    هترین کراپ فریم ! کیفیت عکس ها خیلی خوبه ، سرعت دوربین خوبه و خوبیش اینه بافرش حجم ۱۸ عکس خام و ۱۰۰ عکس jpg رو داره ، سایت dxo mark که معتبر ترین سایت بررسی سنسور های دوربین هاس این دوربین رو بهترین کراپ فریم معرفی کرده و واقعا هم اینطوره ، فقط بدیش نبود صفحه نمایش لمسیه که من خودم ترجیحم اینه با دکمه ها کار کنم حس بهتری بهم میده ، برای همه تنظیمات دکمه مورد نظر موجوده و نیاز نیست برید تو تنظیمات ، تو نور کم فوق العاده اس به نظرم ، تا ایزو ۶۴۰۰ نویز خاصی ندارید تو عکس ، من پیشنهاد میکنم ، دوربین های کانن ۴۵۰ دی با لنز ۱۸ - ۱۳۵ و کانن ۲۰۰ دی ، نیکون دی ۵۶۰۰ کار کردم باهاشون و با اختلاف این دوربین بهتره ، بدیش اینه با اسنپ بریج نیکون کار نمیکنه یه مقدار اوایل انتقال عکس با وای فای سخته بعد چند بار خیلی ساده میشه با اپ مخصوص امیدوارم نظرم به کارتون اومده باشه

    ای دیجی مارکت :

  • sara

    با درود به دوستان این دوربین انقدر عالیه که حرفی برای گفتن نذاشته ، الان دیگه اکثر آدمها با تحقیق خرید میکنن و حتما به بررسی های dxomark و سایت های دیگه سر میزنن و امتیاز و کارایی این دوربین رو میبینن . اگه تعصب خاصی رو برندی نداشته باشبد این دوربین بدون شک بهترین کراپ بازاره . اما من برای اون دوستانی که در مورد نداشتن 4k ناراحتن این نظر رو نوشتم . هر دوربینی که بخرید اگر بخواید باهاش فیلمبرداری کنید بعد از مدتی به این نتیجه می‌رسید که hd و 25 فریم یا کمتر فیلم بگیرید ! تلویزیون ملی ما هنوز داره اچ دی پخش میکنه ! با همین دوربین اگه شما بخواید مدام 60 فریم فیلمبرداری کنید باید یه کارتن هارد اکسترنال بخرید . مگه میخواید فیلمتون با فیلمهای هالیوود رقابت کنه؟! یا رو پرده سینما پخش بشه ؟ این جریان داشتن 4k منو یاد خرید اولین موبایلم تو سال هفتاد و هفت میندازه که فروشنده اصرار کرد گوشی بخرم که سیستم gsm داشته باشه چون تا شش ماه دیگه موبایل ماهواره ای میشه و گوشی های معمولی بدرد نمیخوره!! هنوز بعد بیست سال خیابونای ما پر از دکل های موبایله . آدم اولش یه ذوق و وسواسی داره . من خودم چند ساعت فیلم 60 فریم گرفته بودم که بعدا مجبور شدم با مصیبت تبدیلش کنم به 24 فریم چون تو اکثر لپتاپ ها و تلوزیون ها پخش نمیشد . امیدوارم کامنتم برای دوستان عزیز مفید باشه

    ای دیجی مارکت :