به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

میکروفون بی سیم بویا مدل wireless microphone BY-WM4 Pro-K5

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

product-image
product-image
ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

Boya BY-WM4 Pro-K5 یک سیستم میکروفن Lavalier بی سیم است که علاوه بر استفاده آسان و قیمت به صرفه، تغییری اساسی در کیفیت صدای دستگاه‌های اندروید و هر دستگاه گوشی موبایلی که پورت Type-C داشته باشد ایجاد می‌کند. کیفیت صدای میکروفن بی سیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K5 خیلی بیشتر از میکروفن داخلی دوربین‌ها و گوشی‌‌های موبایل است و می‌تواند شفافیت و وضوح صدا را برای خبرنگاران، تولیدکنندگان یوتیوب / اینستاگرام، تولیدکنندگان پادکست، کاربران تیک تاک، ویدئو بلاگرها و دیگر کاربران افزایش دهد.پکیج میکروفن بی سیم بویا Boya BY-WM4 Pro-K5 دارای یک گیرنده مینیاتوری با کانکتور Type-C (BY-WM4 PRO RXU) و یک فرستنده TX4 Pro با یک میکروفن Lavalier همه جانبه و گیره کمری است که به کاربر اجازه می‌دهد با دست آزاد در جلوی دوربین حرکت کند و به اجرا، تشریح یا ارائه بپردازد. میکروفن Boya BY-WM4 Pro-K5 می‌تواند صدا را از همه جهت‌ها ضبط کند.میکروفن بی سیم بویا Boya BY-WM4 Pro-K5 ابزاری برای ارتقای شفافیت و کیفیت صدای ضبط شده توسط گوشی موبایل یا هر دستگاهی با پورت Type-C است. این میکروفن می‌تواند تا فاصله ۶۰ متری را پشتیبانی کند و اعوجاج صدا را به حداقل برساند. کنترل‌های روی میکروفن بی سیم بویا Boya BY-WM4 Pro-K5 به افزایش کارایی آن کمک کرده و برند معتبر آن کیفیت را تضمین می‌نماید.  پکیج فوق شامل یک گیرنده و یک فرستنده بی‌سیم است. این فرستنده همراه با میکروفن کلیپسی‌ای که در کنار آن قرار دارد به لباس فرد متصل شده و امکان دریافت صدای او را به‌صورت بی‌سیم در اختیار شما قرار خواهد داد. برد بی‌سیم این مجموعه در فضای باز برابر با ۲۵ متر است که تقریباً برای هر نوع استفاده‌ای مناسب خواهد بود.بر روی گیرنده محصول یک درگاه ۳.۵ میلی‌متری قرار دارد که می‌توانید از آن برای اتصال هدفون و مانیتور صدای دریافتی استفاده کنید. فرستنده برخلاف گیرنده انرژی خود را از ۲ باتری قلمی AA تأمین می‌کند که با استفاده از آن‌ها می‌تواند تا ۱۱.۵ ساعت به کار بپردازد. پروسه همگام‌سازی و اتصال گیرنده و فرستنده این محصول به‌صورت پیش‌فرض در کارخانه انجام شده و کاربر برای استفاده نیاز به انجام کار خاصی نخواهد بود.

 

نتیجه گیری

میکروفن بیسیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K5 از جمله میکروفن های بیسیم اندروید سبک و ارزان قیمت موجود در بازار است که ضمن آنکه برای تولید محتوا مناسب است، می توان آن را به انواع گوشی های موبایل و تبلت های اندروید دارای پورت تایپ سی متصل کرد. امروز حوزه ضبط صدا نسبت به گذشته دگرگونی های زیادی پیدا کرده است. رشد روزافزون تولید محتوا در شبکه های اجتماعی باعث شده تا مدل های متنوعی از میکروفون های مناسب برای تولید محتوا روانه بازار شوند. اغلب افرادی که در حوزه خبرنگاری، یوتیوبری، بلاگری، پادکستینگ، اینفلوئنسری، ولاگری و ... در فضای مجازی فعالیت می کنند ترجیح می دهند سراغ خرید میکروفون هایی بروند که با دستگاه های مختلف سازگار بوده، از وزن سبک و کاربری ساده و آسانی برخوردار باشد و امکان ضبط صدا در هر زمان و مکانی را فراهم کند. میکروفن بی سیم BOYA BY-WM4 PRO-K5 دارای یک میکروفن یقه ای اومنی دایرکشنال است که به افراد اجازه می دهد بتوانند آزادانه در صحنه حرکت کنند. گیرنده جمع و جور این میکروفون تایپ سی بویا تا 60 متر برد عملیاتی را پوشش می دهد، البته در صورتی که مانعی بر سر راه ارسال سیگنال ها نباشد. وجود کانکتور تایپ سی سبب شده این میکروفون به هیچ کابل یا مبدلی نیاز نداشته باشد و به طور مستقیم به گوشی های موبایل و تبلت های سازگار با این کانکتور وصل شود. فرستنده و گیرنده میکروفن بویا WM4 PRO-K5 اصل در کارخانه جفت شده اند، به همین دلیل برای راه اندازی آن نیازی نیست کاری انجام دهید، کافی است آنها را از جعبه خارج کرده، روشن نمایید و گیرنده را به دستگاه ضبط صدای خود متصل کنید. دو باتری AAA انرژی موردنیاز فرستنده تا 11.5 ساعت ضبط پیوسته را تأمین می‌کنند.

خلاصه ویژگی ها

گیرنده و فرستنده بی‌سیم

مناسب برای فیلم‌برداری حرفه‌ای با موبایل‌های اندرویدی

دارای میکروفن لاوالیر Omnidirectional

قابلیت استفاده در کنار دستگاه‌های اندرویدی با درگاه USB-C

دارای گیره کمری

اتصال جک ۳٫۵ میلیمتری

امکان تنظیم درجه صدا

وزن 47 گرم 

برد مفید: 25 متر

برند Boya
نوع بی سیم
حساسیت 90 دسیبل
فرکانس عملکرد ۳۵ هرتز تا ۱۴ کیلوهرتز
نسبت سیگنال به نویز 84 دسیبل به بالا
برد تقریبی ۲۵ متر
نوع گیرنده گیرنده بی سیم با قابلیت اتصال به دستگاه‌های اپلی
درگاه اتصال USB-C
نوع آنتن داخلی
ابعاد (میلی‌متر) ۱۲ × ۳۱ × ۸۲
نوع فرستنده بادی‌پک
منبع تغذیه ۲ باتری قلمی سایز AAA
نوع میکروفون میکروفن یقه‌ای لاوالیر
نوع آنتن داخلی
درگاه اتصال ۳٫۵ میلی‌متری مینی
ابعاد (میلی‌متر) ۴۵ × ۷۰ × ۳۵
وزن (گرم) ۴۷ گرم

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است