به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

دوربین هوکو مدل Hoco D2

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

دوربین‌های ورزشی یا اکشن کمرا‌ها در چند سال گذشته به محصولاتی ویژه تبدیل شده‌اند؛ هرچند این محصولات، مورد نیاز تمامی افراد در جامعه نیست؛ اما ممکن است با دیدن امکانات آن‌ها، هر شخصی به خرید این دوربین‌ها تمایل پیدا کند.

شرکت هوکو که یکی از شرکت‌های پرطرفدار در عرصه‌ی ساخت پاوربانک و لوازم جانبی می‌باشد، همواره کاربران را با جذابیت خاصی که به محصولاتش می‌دهد، متقاعد به خرید می‌کند. دوربین اکشن کمرا هوکو D2 نیز، جدا از این امر نیست و با توجه به قیمت مقرون به صرفه‌ای که نسبت به سایر رقیبان در این عرصه دارد، انتخاب بسیار مناسبی برای کسانیکه علاقه‌مند به ثبت لحظات هیجان‌انگیز خود دارند، می‌باشد.

زاویه دید ۱۷۰ درجه‌ای، نمایشگر LCD 2 اینچی، حسگر ۱۲ مگاپیکسلی CMOS، قابلیت فیلم‌برداری Full HD، قابلیت اتصال بی‌سیم از طریق Wi-Fi و ضد آب بودن تا عمق ۳۰ متری از ویژگی‌های برجسته‌ی این دوربین می‌باشند.

مشخصات کلی
ابعاد 30 × 41 × 59 میلی متر
وزن 65گرم
عکسبرداری
فلاش دارد
فیلم
رزولوشن فیلم Full HD
فرمت فیلم H.264
فیلمبرداری سه بعدی ندارد
سایر مشخصات
میکروفون داخلی دارد
اسپیکر داخلی ندارد
GPS ندارد
مشخصات باتری 900mAh

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است