به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

میکروفون بی سیم بویا مدل wireless microphone BY-WM4 Pro-K3

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

product-image
product-image
ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

میکروفن وایرلس بویا مدل BY-WM4 Pro-K3، از سیستم میکروفن بی سیم بهره برده و می تواند در ضبط صدای زنده، تولید محتوا، نمایش ‌های گفت و شنودی، و … کاربرد داشته باشد و برای انواع گوشی تلفن همراه با پورت لایتنینگ طراحی شده است.ميكروفون بی‌سیم بویا BY-WM4 Pro-K3 یک سیستم میکروفون جمع‌وجور (کامپکت) و آسان برای استفاده ضبط به صورت بی‌سیم (وایرلس) می‌باشد، ميكروفون بی‌سیم بویا BY-WM4 Pro-K3 راهکاری مقرون‌به‌صرفه و همه جانبه را برای ضبط یک سوژه در دستگاه تلفن همراه iOS به شما ارائه می‌دهد. این سیستم کیفیت صدای بهبود یافته را نسبت به میکروفون داخلی دوربین‌ها و دستگاه‌های تلفن همراه ارائه خواهد داد تا گفتاری روشن، قابل فهم برای روزنامه نگاران، سازندگان محتوا برای YouTube / Instagram، کلیپ‌های TikTok، وبلاگ نویسان و موارد دیگر فراهم کند.

ميكروفون بی‌سیم بویا BY-WM4 Pro-K3 شامل یک میکروفون lavalier جهت‌دار چند جهته و فرستنده بدنه با گیره تسمه است که به سوژه شما امکان می‌دهد بدون نیاز به دست و به صورت هندزفری در مقابل دوربین برای نمایش‌ها، ارائه ها و کنفرانس‌ها حرکت کند. گیرنده اولترا کامپکت و دو کاناله حداکثر محدوده 60 متری را فراهم می‌کند و روی اتصال Lightning بر روی iPhone یا دستگاه همراه سازگار شما سوار می‌شود و همچنین برق آن را تأمین می‌کند.  جک 3.5 میلی‌متری گیرنده به شما امکان می‌دهد هنگام کار روی تنظیمات، هدفون را برای نظارت متصل کنید. فرستنده حداکثر تا 11.5 ساعت توسط دو باتری AAA تغذیه می‌شود و از قبل با گیرنده در کارخانه جفت می‌شود. فقط کافی است میکروفون را روشن کنید، گیرنده را به دوربین یا تلفن خود وصل کنید و آماده کار شوید.مناسب برای ضبط ویدیو، Vlogging، یوتیوب، اینستاگرام. فرستنده Bodypack. عملکرد آسان، قابلیت Plug & Play. دارای اتصال لایتنینگ برای دستگاه‌های آی او اس. 8 سیستم در یک بازه حداکثری، تا محدوده 60 متری. Omni Lavalier Mic. گیرنده جمع‌و‌جور دو کاناله. تنظیمات قابل افزایش، نظارت بر هدفون و در نهایت با باتری‌های AAA حداکثر 11.5 ساعت کار می‌کند.

نتیجه گیری

  سیستم میکروفن بی سیم بویا مدل BOYA BY-WM4 PRO-K3 نسل جدیدی از میکروفون بی سیم 2.4 گیگاهرتز است ، دارای گیرنده دو کاناله برای ضبط صدا با سوژه های دوگانه بر روی تلفن های هوشمند با تلفن های هوشمند آیفون و دستگاه های با سیستم عامل iOS و برای فیلمبرداران با بودجه محدود و کسانی که  برای سرگرمی ویدئو می سازند ، طراحی شده است.این میکروفن بویا  یک سیستم میکروفون بی سیم کم حجم و بسیار کاربردی برای ضبط واضح مکالمات و مصاحبه ها  می باشد. میکروفون lavalier چند جهته (Omnidirectional) در آن قرار گرفته است که برای کسانی که می خواهند به راحتی در هنگام  حرکت صدا را ضبط کنند بسیار مناسب است. علاوه بر این، این سیستم محدوده ی عملکرد line-of-sight را تا 60 متر ارائه می دهد.  BOYA BY-WM4 Pro-K3 شامل یک فرستنده با بدنه فشرده و کوچک مدل (TX4 Pro) ، گیرنده ی پرتابل (BY-WM4 PRO RXD Receiver) ، یک میکروفن lavalier چند جهته که می توان آن را برای ویدئو ، پادکست و خبرنگاری با تلفن همراه استفاده کرد.   فرستنده بدنه شامل جک MIC و جک LINE IN است. 

-برای خبر نگارانی که از تلفن همراه استفاده می کنند  ، وبلاگر ها  ، یوتیوبر ها ، سازندگان پادکست و افراد دیگر مناسب است.

  - گیرنده دو کاناله به دو فرستنده اجازه می دهد که همزمان کار کنند و مخصوص دستگاههای iOS Lightning طراحی شده است 

- فرستنده و گیرنده ی دارای بدنه سبک و فشرده است. 

- دارای میکروفون lavalier چند جهته و میکروفون کندانسور الکترت می باشد.

خلاصه ویژگی ها

  • درگاه ارتباطی: لایتنینگ
  • نوع کاربری: تولید محتوا، کنفرانس، سخنرانی، موسیقی
  • منبع تغذیه: 2 عدد باتری AAA
  • وزن فرستنده : 47 گرم | گیرنده : 12 گرم
  • ابعاد فرستنده: 80×20×12 میلی‌متر | گیرنده: 68×43×20 میلی‌متر
  • خروجی هدفون: دارد
  • قابلیت مانیتورینگ بدون تاخیر: ندارد
  • کلید قطع صدا: ندارد
  • قابلیت تنظیم Gain: ندارد
  • فیلتر نرم‌کنندگی صدا: دارد
  • استفاده مداوم از باتری تا 11 ساعت
  • برد بیش از 60 متر (بدون مانع)، برد حدود 20 متر (در فضای بسته)
  • دارای 2 کانال
  • قابلیت اتصال حداکثر 8 فرستنده
ابعاد فرستنده: 80*20*12 میلی متر, گیرنده: 68*43*20 میلی متر
اقلام همراه فرستنده, کیف, گیرنده, میکروفون
الگوی قطبی Omni-Directional
امپدانس خروجی نامشخص
برند BOYA
حساسیت 90 دسی بل
خروجی هدفون  
رابط lightning
سازگار انواع سیستم های هوشمند دارای پورت لایتنینگ
سایر مشخصات استفاده مداوم از باتری تا 11 ساعت, برد بیش از 60 متر (بدون مانع), برد حدود 20 متر (در فضای بسته), دارای 2 کانال, قابلیت اتصال حداکثر 8 فرستنده
طول کابل نا مشخص
فرکانس پاسخ‌گویی 35-14000 هرتز
قابلیت مانیتورینگ بدون تاخیر  
منبع تغذیه 2 باتری AAA
نوع کاربری تولید محتوا, کنفرانس, سخنرانی, موسیقی
نوع میکروفون condenser
وزن فرستنده : 47 گرم | گیرنده : 12 گرم

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است