به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

کیت ولاگری بویا BOYA BY-VG350 Vlog Kit

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

product-image
product-image
ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

کیت بویا BY-VG350 شامل سه‌پایه، نور LED، میکروفون شات­ گان سری MM1+ است. اگر در اینستاگرام یا یوتیوب فعالیت می‌کنید یا به تولید محتوای آموزشی می‌پردازید، این محصول می‌تواند برای شما بهترین گزینه باشد. چرا که در شرایط معمول شما باید برای یک ضبط ایده­‌آل با موبایل باید تمامی این تجهیزات را به ‌صورت جداگانه خریداری نماید. اما به لطف کیت ویدئویی موبایل بویا Boya BY-VG350 می‌توانید کلیه لوازم را یک جا و با قیمت بسیار مناسب‌تر نسبت به خرید تکی هر یک از این تجهیزات، تهیه نمایید.میکروفون بویا، یک میکروفون کندانسور کاردیوئید است که دارای فرکانس پاسخ‌گویی 20 تا 180 هرتز می‌باشد. این میکروفون از نوع شات­ گان بوده که با بهره‌گیری از فناوری بهبود حساسیت و نسبت سیگنال به نویز می‌تواند تجربه ضبط صدای با کیفیت و با کم‌ترین نویز را برای شما رقم بزند. یک عدد بادگیر هم در پک بویا موجود است که برای فیلم‌برداری در محیط باز که در معرض جریان مستقیم هوا قرار می‌گیرد، بسیار به کارتان خواهد آمد. در این میکروفون نیاز به باتری ندارید، بدنه آلومینیمی سبک، باعث می‌شود، فشار زیادی به گوشی و سه‌ پایه شما وارد نشود. خروجی 3.5 میلی‌متری در هدفون بویا امکان اجرای صدا روی تمام نرم‌افزارهای ضبط را به شما خواهد داد. پس نگران کیفیت صدا نباشید.اگر دارای نور کم در محیط فیلم‌برداری هستید. حتماً باید به فکر یک چراغ برای حفظ کیفیت فیلم‌برداری باشید. در پک بویا شما دارای یک چراغ ال‌ای‌دی قدرتمند هستید که می‌توانید در سه حالت نورکم، متوسط و زیاد بسته به شرایط محیط تنظیم و استفاده نمایید. از بابت ارتفاع نگران نباشید. با پایه تنظیم ارتفاع بویا، می‌توانید موبایل­تان را در هر ارتفاعی تنظیم نماید. کافی است پیچ تنظیم روی پایه را در جهت ساعت‌گرد بچرخانید و پس از تنظیم ارتفاع مجدداً آن را سفت کنید.چراغ LED سبک مجهز به نشانگر شارژ، جلو و قسمت پایین چراغ، دارای پایه تثبیت‌کننده، دارای کلید تنظیم روشنایی سه حالته، دکمه پاور و پورت USB در پهلو می‌باشد. مینی سه‌پایه ، که دارای پایه‌های جمع شونده پلاستیکی و دارای پیچ تنظیم ارتفاع روی بدنه پایه است. سرپیچ نگهدارنده قاب موبایل، دارای پیچ تنظیم دوحالته (عمودی و افقی)، برای فیلم‌برداری در دو حالت عمودی و افقی به‌ وسیله موبایل. پایه آلومینیومی، که دارای پیچ قابل تنظیم، جهت تنظیم ارتفاع پایه است. بادگیر خزدار، جهت جلوگیری از ضبط صدای محیط توسط میکروفون.

این پک برای تولید محتوای ویدئویی با موبایل ساخته شده است. کمپانی سازنده در این پک بویا سعی کرده کلیه تجهیزاتی که برای فیلم‌برداری با موبایلتان نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهد. پس اگر با موبایل زیاد فیلم می‌گیرید یا به دنبال تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی مانند: اینستاگرام، آپارات، یوتیوب و … هستید. این محصول برای شما یک محصول بی‌نظیر و بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. از هر قطعه آن می‌توانید نهایت بهره را ببرید.اگر دنبال تولید محتوا با موبایل هستید. قطعاً بله. کیت تولید محتوای بویا یک محصول همه‌کاره برای تولید محتوای ویدئویی است. اگر قصد تولیدمحتوا با موبایل را دارید به شما تبریک می‌گوییم. چون در حال آشنایی با محصولی با کیفیت و بی‌نظیر از برند بویا هستید. کیفیت بالا و قیمت مناسب از ویژگی‌های منحصربه‌فرد کیت تولید محتوای بویا می‌باشد. قیمت مناسب، پوشش‌دهی تمام تجهیزات فیلم‌برداری حرفه‌ای، میکروفون کاندنسر عالی دارای فیلتر نرم‌کنندگی صدا و پایه قابل تنظیم آلومینیومی، چراغ ال‌ای‌دی پرقدرت با قابلیت تنظیم نور سه حالته همه‌ و همه آن چیزهایی هستند که می‌توانید با آن بهترین فیلم‌ها را با گوشی موبایل­تان تهیه کنید. کیفیت محصولات بویا بسیار بالاست و اکثر تولیدکنندگان محتوا و یوتیوبرها از محصولات برند بویا برای تولید محتوا استفاده می‌کنند. پس اگر به دنبال یک کیت اقتصادی و با کیفیت می‌گردید، توصیه می‌کنیم حتماً این محصول را خریداری کنید.

خلاصه ویژگی ها

کیت ویدئویی همه کاره مخصوص موبایل مناسب برای استریمرها، ویلاگرها، ویدئوگرافرها و …

برخوردار از یک میکروفون قوی و حرفه‌ای شات‌گان کاندنسر

دارای سه پایه باکیفیت با قابلیت سر چرخان و قابل گردش

بهبود حساسیت و نسبت سیگنال به نویز

نتیجه گیری 

اگر به دنبال یک پک ویدئویی کامل برای موبایل خود هستید. کیت ویدئویی موبایل بویا Boya BY-VG350 می‌تواند ایده‌آل‌ترین گزینه برای خرید باشد. برند بویا در این بسته هر آن چه برای یک ضبط ویدئویی با موبایل نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد. پس اگر قصد دارید به تولید محتوای ویدئویی با موبایل بپردازید. این پک استثنایی برند بویا را از دست ندهید.این کیت حرفه‌ای فیلم‌برداری و صدابرداری با گوشی موبایل ایده‌آل برای ولاگ، یوتیوب و فیلم‌برداری با موبایل سازگار با اکثر گوشی‌های هوشمندهمراه با میکروفون حرفه‌ای، نور LED، سه‌پایه و بال هد می باشد.

 
مدل
BY-VG350
ابعاد (میلیمتر)
220x140x220 میلی متر
وزن
544 گرم
نوع میکروفون
میکروفون قوی و حرفه ای شات گان کاندنسر
درگاه ارتباطی
جک 3.5 میلی‌متری
فرکانس پاسخگویی میکروفون
20 هرتز تا 18 کیلوهرتز
فیلتر نرم کنندگی صدا
دارد
فیلتر برش فرکانس‌های پایین
دارد
حساسیت
36dBV/Pa-
نسبت سیگنال به نویز
78 دسی بل
منبع تغذیه
باتری خود گوشی موبایل
الگوی قطبی
کاردیود
اقلام همراه
- خز بادگیر میکروفن, - مانت و لرزشگیر میکروفن, - نور LED, - نگهدارنده گوشی موبایل, - سه‌پایه, - بال‌هد, - میله افزایش طول, - نگهدارنده با مانت کفشکی

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است