به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

کیت ولاگری بویا BOYA BY-VG330 Vlog Kit

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا

زمان تحویل : 3-5 روز کاری

قیمت :

3,440,000
2,540,000 تومان

تعداد :

+ -

تنها 1 عدد در انبار باقی مانده

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

بویا BY-VG330 یک کیت ایده‌آل برای تولید محتوا با گوشی موبایل است. این محصول انتخابی بسیار مناسب برای ولاگرها، اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوای شبکه‌های اجتماعی است. کیت فوق شامل یک میکروفن شات‌گان حرفه‌ای بویا MM1، خز بادگیر میکروفن، مانت و لرزشگیر میکروفن، نگهدارنده گوشی موبایل، سه‌پایه، بال‌هد، میله افزایش طول و یک نگهدارنده با مانت کفشکی می‌باشد. بدین ترتیب هر آنچه برای فیلم‌برداری و صدابرداری باکیفیت، با استفاده از گوشی موبایل خود نیاز دارید را در اختیار خواهید داشت.بویا BY-MM1 یک میکروفن کامپکت و توانمند است که توسط کمپانی نام‌آشنای بویا طراحی و تولید شده است. این میکروفن electret condenser قابلیت کار در کنار انواع دوربین‌های DSLR، بدون آینه، موبایل‌های هوشمند، کامپیوتر، رکوردرهای صدا و سایر تجهیزات ضبط ویدئو/صدا را دارد.طراحی بویا BY-MM1 به‌گونه‌ای است که استفاده از آن بسیار سریع بوده و برای کار با آن نیاز به تشریفات نداشته باشید. بنابراین نیازی به باتری هم نخواهید داشت و انرژی میکروفن از دستگاهی که به آن متصل است تأمین خواهد شد. ساختار این میکروفن از آلومینیوم ساخته شده و همراه با یک مانت لرزش‌گیر ارائه می‌شود. بنابراین می‌توانید بدون اینکه تکان‌های میکروفون اختلالی برای کار شما ایجاد کند، با کیفیت بالایی به ضبط صدا بپردازید. همراه این میکروفون، یک خز بادگیر نیز وجود دارد که به‌خوبی جلوی ایجاد مزاحمت صدای باد را خواهد گرفت.میکروفون MM1 یک میکروفون شات گان است که با داشتن لوله ای بلند می تواند سیگنال های صوتی را به خوبی دریافت کند. یکی از ویژگی های مثبت برای ضبط با انواع میکروفون های شات گان همان لوله توخالی و بلند آنها است، چنین طراحی در این محصولات باعث می شود صدا از بخش جلویی با تمام جزئیات ضبط شود. این میکروفون در کیت صدابرداری بویا مدل BY-VG330 حدود 2 سانتی متر قطر و 8 سانتی متر طول دارد. علاوه بر این MM1 یک میکروفون کاندنسر است که این موضوع برای ضبط ولاگ یا انواع فعالیت های اینفلوئنسرها یک نقطه مثبت محسوب می شود. میکروفون های کاندنسر می توانند صدا را با جزئیات بالا دریافت کرده و به امواج الکترونیک تبدیل کنند. بهترین کیفیت صدابرداری در محیط هایی با حجم صدای پایین را با این نوع میکروفون ها می توان تجربه کرد. 

این روزها بسیاری از افراد مشغول تولید محتوا در خانه هستند. ویدیوهای سرگرمی که در شبکه های اجتماعی منتشر می شود، آموزش های مفیدی که در یوتیوب بارگذاری می شوند و ولاگ های مختلفی که شما را از یک روند آگاه می کنند، همگی در دسته تولید محتوا در خانه یا تولید محتوای شخصی قرار می گیرند. شاید فکر کنید برای تولید این دست از محتواها به ابزارهای حرفه ای، دوربین های فیلم برداری و میکروفون هایی با کیفیت بالا نیاز باشد. اما به لطف تکنولوژی و طراحی کیت های مختلفی که شرکت های به نامی همچون بویا عرضه کرده اند، لازم نیست به دنبال حرفه ای ترین تجهیزات باشید. کیت صدابرداری بویا مدل BY-VG330 همه آن چیزی که برای تهیه ویدیو، پادکست، ولاگ ها و فیلم های مختلف نیاز داشته باشید، به صورت یک جا در اختیار شما قرار می دهد.  کیت بویا BOYA BY-VG330 یک ابزار فوق العاده و کامل برای تولید انواع محتواهای صوتی و تصویری در خانه است. در این کیت، کمپانی بویا به کوچک ترین نیازها برای فیلم برداری یا صدابرداری فکر کرده و انواع لرزش گیرها و گیره های نگهدارنده را برای استفاده کاربر قرار داده است. اگر بخواهیم نگاهی کوتاه به اقلام این کیت بویا بیندازیم در آن یک میکروفن از نوع شات گان برای صدابرداری باکیفیت، خز ضد نویز، لرزش گیر میکروفن، گیره برای نگهداری گوشی تلفن همراه، میله برای افزایش طول پایه نگهدارنده، بال هد جداشونده و سه پایه دیده می شود.  در کیت صدابرداری بویا مدل BY-VG330 یک مانت و لرزش گیر برای میکروفون تعبیه شده است که از هرگونه حرکت یا لرزیدن آن در زمان ضبط صدا جلوگیری می کند. این موضوع در زمان ضبط صدا اهمیت بسیاری دارد؛ چراکه هرگونه لرزش حتی کوچک، می تواند تعادل سیگنال های صوتی را به هم ریخته و صدابرداری را با مشکل مواجه کند. اما با خرید کیت بویا BY-VG330 دیگر دغدغه لرزش میکروفون خود را نخواهید داشت.  کیت بویا کیت مدل BY-VG330 یک انتخاب فوق العاده برای تولید انواع محتوای صوتی و تصویری در خانه است. درواقع با خرید این کیت دیگر نیاز نیست به تهیه وسیله دیگری فکر کنید، چراکه همه چیز از سه پایه و لرزش گیر تا میکروفون شات گان حرفه ای برای ضبط صدا در اختیار شما قرار می گیرد. برای تولید محتوای سرگرمی، آموزشی، تبلیغلی و هر نوع محتوای دیگری که برای انتشار در شبکه های اجتماعی تهیه می کنید، این کیت به کارتان خواهد آمد. درضمن با وجود میکروفون کاندنسر و کاردیوئید موجود در این کیت خیالتان بابت ضبط صدا راحت خواهد بود.سه پایه موجود در کیت بویا مدل BY-VG330 به گونه ای است که می توانید آن را کوتاه یا بلند تنظیم کنید. برای این کار کافی است سر سه پایه را در جهت عقربه های ساعت یا خلاف آن بچرخانید تا پایه ها از یکدیگر فاصله بگیرند یا جمع شوند. علاوه بر این سه پایه مجهز به یک کلگی یا بال هد است که گیره نگهدارنده گوشی موبایل به آن متصل می شود. می توانید بال هد را به صورت مستقیم روی سه پایه ببندید و در ارتفاع پایین از آن استفاده کنید، اما اگر نیاز دارید گوشی در ارتفاع بیشتری قرار گیرد، میله افزایش طول به کمک شما خواهد آمد. میله را بین سه پایه و بال هد می بندید و با تنظیم ارتفاع، بهترین استفاده را از آن خواهید برد.

محتوای جعبه:

  • میکروفن BY-MM1
  • نگهدارنده موبایل
  • کابل ۳.۵ میلی متری به ۳.۵ میلی متری TRRS (3 خط)
  • کابل 3.5 میلی متری به 3.5 میلی متری TRS (2 خط)
  • خز بادگیر
  • پایه رومیزی
  • دفترچه راهنما
  • نگهدارنده LED Light
  • میله افزایشی
  • پایه نگهدارنده

خلاصه ویژگی ها:

 

مناسب برای تهیه ولاگ، ویدیوهای یوتیوبی و سایر شبکه های اجتماعی

دارای میکروفون شات گان MM1

میکروفون کاندنسر با الگوی دریافت کاردیوئید

دارای سه پایه و میله افزایش طول برای تنظیم ارتفاع

اتصال میکروفون از طریق جک 3.5 میلی متری و بدون نیاز به منبع تغذیه

سازگار با انواع گوشی های هوشمند، دوربین های DSLR و رکوردرهای مختلف

کاربری وکال، ضبط مصاحبه و پادکست، صدابرداری حرفه ای در زمان ضبط ویدیو

کیت کامل برای فیلم برداری و صدابرداری با موبایل

نتیجه گیری :

کیت بویا کیت مدل BY-VG330 یک انتخاب فوق العاده برای تولید انواع محتوای صوتی و تصویری در خانه است. درواقع با خرید این کیت دیگر نیاز نیست به تهیه وسیله دیگری فکر کنید، چراکه همه چیز از سه پایه و لرزش گیر تا میکروفون شات گان حرفه ای برای ضبط صدا در اختیار شما قرار می گیرد. برای تولید محتوای سرگرمی، آموزشی، تبلیغلی و هر نوع محتوای دیگری که برای انتشار در شبکه های اجتماعی تهیه می کنید، این کیت به کارتان خواهد آمد. درضمن با وجود میکروفون کاندنسر و کاردیوئید موجود در این کیت خیالتان بابت ضبط صدا راحت خواهد بود.کیت بویا مدل BY-VG330 با انواع گوشی های هوشمندی که از خروجی رابط 3.5 میلی متری پشتیبانی می کنند، سازگار است. این درگاه خروجی را در انواع گوشی های هوشمند شیائومی، سامسونگ، هواوی، نوکیا و برندهای مطرح دیگر می بینیم. علاوه بر این برای استفاده در کنار دستگاه هایی همچون تولیدات کمپانی اپل که این درگاه خروجی را ندارند، می توانید از مبدل های لایتنینگ به 3.5 میلی متری استفاده کرده و میکروفون را به راحتی به گوشی خود متصل کنید. علاوه بر گوشی های تلفن همراه، این میکروفون قابلیت اتصال به انواع لپ تاپ ها، سیستم های رایانه ای، ضبط کننده های صدا و انواع دوربین های DSLR را نیز دارد.

برند
Boya
وزن
544 گرم
الگوی قطبی
کاردیود
محدوده فرکانس پاسخ‌دهی
۳۵ هرتز تا ۱۸ کیلوهرتز
حساسیت
۴۲dBV/Pa-
نسبت سیگنال به نویز
۷۶ دسی‌بل
درگاه اتصال
۳٫۵ میلی‌متری
توضیحات
سازگار با اکثر موبایل‌های هوشمند

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است