به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

پک دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل Insta360 ONE X2

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

گارانتی

زمان تحویل : 3-5 روز کاری

قیمت :

35,000,000
34,000,000 تومان

تعداد :

+ -

تنها 1 عدد در انبار باقی مانده

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

کمپانی اینستا 360 که در زمینه تولید دوربین های 360 درجه جایگاه نخست را از آن خود کرده است این روزها با دوربین قدرتمند خود Insta360 One R همچنان خبر ساز است , با این حال این کمپانی پیشرو نسخه جدیدی از دوربین موفق خود یعنی Insta360 One X را روانه بازار کرده است , دوربین Insta360 One X2 با طراحی نزدیک به اینستا 360 وان ایکس البته با قابلیت ها و امکانات بیشتر نسبت به نسخه قبلی ارائه کرده است با فروشگاه اینترنتی e دی جی مارکت همراه باشید در ادامه به بررسی این محصول میپردازیم.

  • پک شامل:
  • Insta360 ONE X2
  • suction cup action camera
  • fast charge hub
  • bullet time cord
  • lenz cap
  • selfie stick
  • bullet time bundle

اینستا۳۶۰ وان ایکس ۲- insta360 one x2 از محصولات ساخته شده توسط برند ایسنتا 360 می باشد. دوربین ابعاد کوچکی دارد و به همین دلیل به راحتی حمل و نقل می شود و حتی در جیب لباس های شما نیز جا می شود. این محصول دارای قابلیت فیلم برداری با فرمت 360 درجه 5.7k دارد. از مزیت های این دوربین داشتن صفحه نمایش لمسی است که تمام رنگی نیز می باشد. باتری دوربین دارای کیفیت بالایی است و نسبت به نمونه های قبلی خود ماندگاری بیشتری دارد و بیشتر عمر می کند.با توجه به موفقیت چشمگیر کمپانی اینستا 360 در تولید و فروش دوربین اینستا 360 وان ایکس طراحان این کمپانی به این نتیجه رسیدند که برای دوربین جدید خود یعنی Insta360 One X2 از مدل پیشینش الگو برداری کنند و شکل و ظاهر دوربین اینستا360 وان ایکس 2 را مشابه به نسخه قبلی طراحی کنند بدنه اینستا 360 وان ایکس2 نیز از جنس پلی کربنات ساخته شده تا علاوه بر ورزن کم مقاومت بالایی داشته باشد , با توجه به سخت افزار قدرتمند این دوربین قطر آن نسبت به مدل قبلی کمی پیشتر شده و البته در 4 سوی این دورین سوراخ های میکروفن قرار گرفته تا با کمک آن بتوانید صدای برداری VR نیست انجام دهید . در قسمت های کناری Insta360 One X2 دو درپوش وجود دارد که دارای نوارهای آب بندی هستند درپوش بالایی بروی درگاه یو اس بی Type C قرار گرفته و درپوش پائینی نیز بر روی باتری و شکاف مموری کارت قرار گرفته است . در قسمت پائینی Insta360 One X2g, نیز محل اتصال دوربین روی سه پایه و مونوپاد به چشم میخورد . امکان تفاوت عمده این دوربین نسبت به Insta360 One X مجهز شدن آن به نمایشگر رنگی گردی است که در وسط دستگاه به چشم میخورد و از آن برای مانیتور تصویر و اعمال تنظیمات میتوانید استفاده کنید . دکمه پاور و منو نیز در قسمت کناری دستگاه و زیر یک پوشش سیلیکونی قرارگرفته تا مبادا از طریق آن آب به داخل دوربین نفوذ کند . ارتباط دوربین به صورت بی سیم بر قرار می شود و دارای گواهی IP68 می باشد. به وسیله این دوربین می توانید از صحنه های ورزشی و اکشن فیلم برداری کنید و آثاز خارق العاده ای را به ثبت برسانید. ویژگی چرخش دوربین به صورت 360 درجه امکات فیلم برداری در هر حالتی را فراهم می کند. با دوربین وان ایکس دو شما می توانید تا 10 متر در زیر آب پایین بروید و فیلم برداری کنید. ضبط صدا در دوربین به صورت 360 درجه انجام می شود و تمام صدا های اطراف را با شفافیت و وضوح به ثبت می رساند.  چهار میکرفون درون دوربین قرار داده شده است که کیفیت صدا را چند برابر می کند و کیفیت را افزایش می دهد. این میکرفون ها در برابر نویز های اضافه و مزاحم نیز مقاوم هستند و آن ها را حذف می کنند. همچنین می توانید با قرار دادن افکت های سینمایی با استفاده از نرم افزار مختلف بر روی فیلم ضبط شده، جذابیت آن را افزایش دهید. رزولوشن عکس برداری در این دوربین 6080 x 3040 (2:1); Panorama: 4320 x 1440 (3:1)  می باشد. فناوری  FlowState Stabilization در دوربین به کار رفته است و در گرفتن عکس های حرفه ای موثر است.

مشخصات دوربین Insta360 One X2 :

دوربین اینستا 360 وان ایکس 2 نیز از قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 5.7K برخوردار است , بر روی حسگرهای با کیفیت این دوربین لنز های فیش آی بی نظیری با f2.0 قرار گرفته تا شما در نور کم هم بتوانید تصاویر خیره کننده 360 درجه تهیه کنید , حساسیت سنسورهای Insta360 One X2 از 100 تا 3200 واحد قابلیت تنظیم هستند که آن را هم به صورت دستی و هم به صورت خودکار میتوانید تنظیم کنید . اما ابعاد تصاویر اینستا 360 وان ایکس 2 خیره کننده است , این دوربین قادر به عکسبرداری 360 درجه با ابعاد 6080x3040 پیکسل میباشد که فوق العاده است . داینامیک رنج , کنتراست و شارپنس تصاویر Insta360 One X2 نیز برای دوربینی با این حجم خیره کننده است . 

رزولوشن فیلمبرداری :

5.7K at 30/25/24 fps, 4K at 50/30 fps, 3K at 100 fps wide angle (single-lens Steady Cam mode), 2560 x 1440 at 50/30 fps, 1920 x 1440 at 50/30 fps, 1920 x 1080 at 50/30 fps

رزولوشن عکسبرداری:

  • 6080 x 3040 (2:1); Panorama: 4320 x 1440 (3:1)
  • مقاوم در برابر نفوذ آب
  • سیستم FlowState Stabilization
  • Deep Track 2.0
  • چهار میکروفون داخلی با کیفیت
  • گذاشتن افکت های سینمایی با استفاده از نرم افزار

 سیستم لرزشگیر دوربین اینستا 360 وان ایکس 2 : 

یکی از مهم نقاط قوت دوربین های اینستا360 سیستم لرزشگیر خارق العاده آنها است , این دوربین نیز با بهره گیری از سیستم Flowstate و اطلاعات دریافتی از شتاب سنج , ژیروسکوپ و پردازش آنها در کسری از ثانیه قادر است تا پایداری استثانی در هنگام تصویر برداری در پر تحرکت ترین صحنه ها ایجاد کند ! تثبیتی که هیچ گیمبالی قادر به ایجاد آن نیست ! نکنه مهم در خصوص این سیستم لرزشگیر در مورد دوربین اینستا360 وان ایکس 2 , فعال بودن آن حتی در هنگام تصویربرداری با یک لنز است. 

 فرمت ها فیلمبرداری و عکس برداری دوربین Insta360 One X2 : 

این دوربین کوچک و خارق العاده قادر به عکسبرداری 360 درجه با دو فرمت JPG و RAW است است که بسته به نیاز خود میتوانید از طریق منو تنظیم کنید که تصاویر با چه فرمتی روی مموری کارت شما ذخیره شوند , ویدوئو های 360 درجه نیز با MP4 و INSV نیز قادر به ذخیره بر روی مموری کارت هستند . 

حالت های عکسبرداری و فیلمبرداری اینستا 360 وان ایکس 2 : 

کاربرای برای کار با دوربین Insta360 One X2 هیچ محدودیتی ندارند , حالت های مختلف فیلمبرداری و عکسبرداری شما را به یک حرفه ایی بدل میکنند و در عین حال به سادگی میتوانید محتوی پیچیده ویدئویی خلق کنید ,

در حالت عکسبرداری این دوربین دارای حالت های :   Standard, HDR, Timelapse, TimeShift, Bullet Time, Steady Cam است و در حالت فیلمبرداری مود های : Standard, HDR, Burst, Interval, Night Shot, PureShot, InstaPano برای شما قابل انتخاب هستند . 

 سیستم صدابرداری دوربین Insta360 One X2 : 

دوربین 360 درجه ایی اینستا 360 وان ایکس 2 مجهز به 4 میکروفون در اطراف خود است تا به کمک آنها بتوانید علاوه بر صدابرداری استریو صدا برداری VR داشته باشید ! این سیستم به شما کمک میکند هنگام مشاهده ویدو های ضبط شده صدا ها بر اساس جهت دریافت میکروفون ها پخش شوند و محیط را کامل تر شبیه سازی کنید .

   سیستم تدوین ویدئویی اینستا360 وان ایکس 2 با استفاده از هوش مصنوعی : 

سیستم تدوین خودکار ویدئوهای ضبط شده این دوربین شگفت انگیز است , با استفاده از هوش مصنوعی این دوربین قادر است تا ویرایش حرفه ایی بر روی ویدئو های شما انجام دهد و در نهابت ویدئویی شگفت انگیز با ادیتی کاملا حرفه ایی در اختبار شما قرار میدهد تا بتوانید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . 

 باتری اینستا360 وان ایکس 2 : 

دوربین اینستا 360 وان ایکس 2 مجهز به یک باتری قابل تعویض 1630 میلی آمپری لیتیوم پلیمری است که از قابلیت شارژ سریع برخوردار است , شارژ کامل این دوربین با شارژر های متداول 90 دقیقه زمان میبرد و که درصورت استفاده از Fast Charging Hub اینستا 360 این زمان به 60 دقیقه نیز کاهش پیدا می کند.

یک ویژگی دیگر این دوربین همه کاره PureShot است که دامنه دینامیک رنج عکس‌ها را در نور کم افزایش می‌دهد و در عین حال نویز را کاهش می‌دهد و جزئیات را حفظ می‌کند (ایزو تا ۳۲۰۰ افزایش می یابد). یکی دیگر از این موارد این است که می‌توانید از Apple AirPods برای ضبط صدا استفاده کنید، اگرچه خود Insta360 One X2 دارای یک میکروفون چهار طرفه برای ضبط صدای محیط است که مناسب ویدیوهای ۳۶۰ درجه است. هر تصمیمی که برای گرفتن عکس بگیرید، Insta360 One X2 می‌تواند خواسته های شما را برآورده کند و همچنین با لرزشگیر  شش محوره FlowState نیز به کاهش لرزش‌های ناشی از حرکت در تصویر جلوگیری می‌کند و با استفاده از قابلیت اتصال Wi-Fi دستگاه، می‌توانید به برنامه متصل شوید. مانند مدل اصلی، اتصال کاملاً بدون درد و ساده است. و فرآیند انتقال فایل نیز نسبتا سریع است. خوشبختانه، می توانید از ویرایشگر اختصاصی Insta360 Studio روی سیستم عامل مک یا ویندوز استفاده کنید. و در حالی که این نرم افزار در چند سال گذشته تغییر نکرده است، اما همچنان قدرتمند است.

ابعاد
46.2x30x130 میلی متر
وزن
130 گرم
نوع ذخیره سازی
Micro SD
رزولوشن فیلم رزولوشن فیلم به تعداد پیکسل هایی گفته می شود که فیلم می تواند با آن جزئیات ثبت و سپس نمایش داده شود. برای مثال یک فیلم Full HD رزولوشن 1920 در محور افقی و 1080 در محور عمودی را ارائه می دهد. ضرب این دو 2073600 یا معادل حدودا 2.5 مگاپیکسل می شود. یک فیلم 4k چهار برابر این مقدار رزولوشن دارد.
5K
قابلیت عکسبرداری
بله
رزولوشن عکس
12 مگاپیکسل
محدوده زوم
تا 10 برابر بزرگنمایی
لرزشگیر تصویر لرزش گیر تصویر یا Image Stabilizer به سیستمی گفته می شود که در ابزارهایی چون دوربین عکاسی، دوربین فیلم برداری، دوربین دو چشمی، دوربین تک چشمی و غیره به کار می رود. بوسیله ی این سیستم در صورت لرزش دوربین، تصویر می تواند بوسیله ی فرآیندی مکانیکی یا دیجیتالی پایدار شود تا بدین ترتیب تصویری بدون لرزش و تار شدگی بدست آید. انواع لرزشگیرهای دست عبارتند از لرزشگیر اپتیکال (Optical)، لرزشگیر جابجایی حسگر (sensor shift)، دیجیتالی (به کمک پردازش تصویر) و در نهایت ترکیبی (Hybrid).
بله
نوع صفحه نمایش
لمسی
سایز صفحه نمایش
1.5 اینچ
چشمی چشمی، ویزور یا منظره یاب قسمتی از دوربین است که عکاس از طریق نگاه کردن در آن می تواند عمل کادربندی عکس را انجام دهد. چشمی ها بر دو نوع اپتیکال و دیجیتالی هستند. در نوع اپتیکال نور واقعی سوژه از طریق تونل اپتیکی به چشم می رسد ولی در نوع دیجیتالی در حقیقت نور از طریق یک نمایشگر کوچک که درون چشمی قرار گرفته این کار انجام می گیرد.
خیر
ورودی میکروفون
بله
خروجی هدفون
خیر
خروجی USB یواس‌بی (به انگلیسی USB و مخفف Universal Serial Bus) در حوزه فن‌آوری اطلاعات به یک استاندارد گذرگاه سریال گفته می‌شود که برای ایجاد واسطه بین افزاره‌ها و رایانه کاربرد دارد. این گذرگاه به منظور فراهم کردن روشی جهت اتصال تعداد زیادی سخت‌افزار جانبی توسط یک درگاه رابط استاندارد و همچنین بهبود قابلیت‌های اتصال و اجرا ابداع شد. این پروتکل در سه نسخه‌ی 1.1, 2.1, 3.0 ارائه شده است.
بله
جک 3.5 میلی‌متری
ندارد
فلاش فلاش دوربین ها لامپی است که می تواند شار نوری زیادی را در مدت زمانی بسیار کوتاه تولید کند تا بتواند شرایط نوری مناسب را برای عکاسی فراهم آورد. فلاش ها انواع مختلفی چون داخلی، بالاجهنده یا اکسترنال دارند.
بله
فیلمبرداری در شب
بله
کارت حافظه
microSD
Wi-Fi
دارد
میکروفون داخلی
بله
بلندگوی داخلی
خیر
باتری
1630mAh
سایر مشخصات
دارای حالت Steady Cam
اقلام همراه دوربین
دوربین Insta360 ONE X2
ابعاد
46.2x30x130 میلی متر
وزن
130 گرم
نوع ذخیره سازی
Micro SD
رزولوشن فیلم رزولوشن فیلم به تعداد پیکسل هایی گفته می شود که فیلم می تواند با آن جزئیات ثبت و سپس نمایش داده شود. برای مثال یک فیلم Full HD رزولوشن 1920 در محور افقی و 1080 در محور عمودی را ارائه می دهد. ضرب این دو 2073600 یا معادل حدودا 2.5 مگاپیکسل می شود. یک فیلم 4k چهار برابر این مقدار رزولوشن دارد.
5K
قابلیت عکسبرداری
بله
رزولوشن عکس
12 مگاپیکسل
محدوده زوم
تا 10 برابر بزرگنمایی
لرزشگیر تصویر لرزش گیر تصویر یا Image Stabilizer به سیستمی گفته می شود که در ابزارهایی چون دوربین عکاسی، دوربین فیلم برداری، دوربین دو چشمی، دوربین تک چشمی و غیره به کار می رود. بوسیله ی این سیستم در صورت لرزش دوربین، تصویر می تواند بوسیله ی فرآیندی مکانیکی یا دیجیتالی پایدار شود تا بدین ترتیب تصویری بدون لرزش و تار شدگی بدست آید. انواع لرزشگیرهای دست عبارتند از لرزشگیر اپتیکال (Optical)، لرزشگیر جابجایی حسگر (sensor shift)، دیجیتالی (به کمک پردازش تصویر) و در نهایت ترکیبی (Hybrid).
بله
نوع صفحه نمایش
لمسی
سایز صفحه نمایش
1.5 اینچ
چشمی چشمی، ویزور یا منظره یاب قسمتی از دوربین است که عکاس از طریق نگاه کردن در آن می تواند عمل کادربندی عکس را انجام دهد. چشمی ها بر دو نوع اپتیکال و دیجیتالی هستند. در نوع اپتیکال نور واقعی سوژه از طریق تونل اپتیکی به چشم می رسد ولی در نوع دیجیتالی در حقیقت نور از طریق یک نمایشگر کوچک که درون چشمی قرار گرفته این کار انجام می گیرد.
خیر
ورودی میکروفون
بله
خروجی هدفون
خیر
خروجی USB یواس‌بی (به انگلیسی USB و مخفف Universal Serial Bus) در حوزه فن‌آوری اطلاعات به یک استاندارد گذرگاه سریال گفته می‌شود که برای ایجاد واسطه بین افزاره‌ها و رایانه کاربرد دارد. این گذرگاه به منظور فراهم کردن روشی جهت اتصال تعداد زیادی سخت‌افزار جانبی توسط یک درگاه رابط استاندارد و همچنین بهبود قابلیت‌های اتصال و اجرا ابداع شد. این پروتکل در سه نسخه‌ی 1.1, 2.1, 3.0 ارائه شده است.
بله
جک 3.5 میلی‌متری
ندارد
فلاش فلاش دوربین ها لامپی است که می تواند شار نوری زیادی را در مدت زمانی بسیار کوتاه تولید کند تا بتواند شرایط نوری مناسب را برای عکاسی فراهم آورد. فلاش ها انواع مختلفی چون داخلی، بالاجهنده یا اکسترنال دارند.
بله
فیلمبرداری در شب
بله
کارت حافظه
microSD
Wi-Fi
دارد
میکروفون داخلی
بله
بلندگوی داخلی
خیر
باتری
1630mAh
سایر مشخصات
دارای حالت Steady Cam
اقلام همراه دوربین
دوربین Insta360 ONE X2

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است