به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

اسپیکر قابل حمل بلوتوث جی بی ال مدل JBL Partybox 100 Portable Bluetooth Speaker

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

این مدل از اسپیکر مناسب برای افرادی می باشد که به طور مداوم در حال برگزاری جشن ها و پارتی ها می باشند و یک گزینه بسیار عالی برای کسانی می باشد که به مسافرت می روند و با داشتن این اسپیکر می توانند در آن سفر برای خود و عزیزانشان لحظات بسیار خوبی را فراهم کنند .اسپیکر «Party Box 100» محصولی از شرکت «جی‌ بی ال» است که به واسطه توان خروجی بالا؛ صدای پرقدرت و شفافی را در ابعادی وسیع، برای برگزاری مهمانی‌ها و مجالس ایجاد می‌کند. علاوه بر حجم زیاد صدای خروجی، طراحی زیبا، افکت‌های متنوع نورانی و قابل حمل بودن؛ این محصول را به یکی از منحصر به فردترین اسپیکرها تبدیل کرده است. همچنین با تهیه‌ی پایه‌ نگه‌دارنده‌، اسپیکر را می‌توان به صورت عمودی در ارتفاعات گوناگون قرار داد. این اسپیکر از طریق فناوری بلوتوث، پورت USB وخروجی AUX به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده‌‌های مختلف صوتي متصل می‌شود.

اسپیکر Party Box 100 انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری داخلی لیتیوم یونی پر قدرت با ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعت تامین می‌کند که برای پخش‌موسیقی به مدت 12 ساعت جواب‌گو هست همچنین از این باتری میتوان به عنوان پاور بانک برای شارژ انواع دستگاه‌های مختلف استفاده کرد. شارژ شدن کامل این محصول تنها 5 ساعت زمان می‌برد که با توجه به ظرفیت بالای باتری زمان بسیار مناسبی هست. برای شارژ این دستگاه میتوان از منبع تغذیه برق شهر و یا منبع تغذیه ولتاژ ثابت(نظیر باتری ماشین) استفاده کرد که هر دو کابل مورد نظر در جعبه این محصول قرار دارد. توسط بلوتوث و یا کابل‌ RCA(کابل استریو خانگی) می‌توانید دو دستگاه Party Box 100 را به طور همزمان به یکدیگر متصل کنید؛ همچنین این محصول دارای ورودی‌های مجزا برای میکروفون و گیتار هست که همه چیز را برای یک اجرای حرفه‌ای فراهم می‌کند. جی‌ بی ال Party Box 100 قابلیت کاراکوئه دارد که توسط آن می‌توانید بر روی صدای خواننده همزمان با صدای خود خوانندگی کنید. اگر به دنبال یک اسپیکر پرقدرت هستید با توجه به قابلیت‌های فراوان و کیفیت بالای محصولات برند جی بی ال بی‌شک انتخاب اسپیکر Party Box 100 می‌تواند جزو بهترین انتخاب‌هایتان قرار گیرد.

باید اشاره کنیم که JBL PartyBox 100 بیشتر از پلاستیک ساخته شده است و یک جلوپنجره فلزی برای محافظت از درایورها دارد. این اسپیکر به وزن 9.7 کیلوگرم طراحی و ساخته شده است که می توانید آن را به صورت عمودی یا افقی قرار دهید. این اسپیکر دارای دو دسته برای حمل هر چه آسان تر آن است. ضمن آنکه JBL PartyBox 100 دارای کیفیت ساخت قابل قبولی است. پایه های لاستیکی در دو طرف و پایین اسپیکر وجود دارد و به طور کلی، کاملاً محکم و بادوام است، اما درجه IP برای مقاومت در برابر گرد و غبار یا آب ندارد.  از جمله امکاناتی که به افزایش شور و هیجان شما کمک می‌کند LEDهای تعبیه شده بر روی این اسپیکر است که با سیستم نورپردازی و تابش نور در فضای اطراف، امکان تخلیه انرژی و لذت بردن از موسیقی در حال پخش برای شما فراهم می‌شود. ضمن آنکه این چراغ های RGB مدور، می توانند بین سه الگوی مختلف اجرا شوند که می توانید آنها را انتخاب کرده یا خاموش کنید. آنها همچنین میزان باتری را برای چند ثانیه پس از روشن کردن اسپیکر یا کلیک روی دکمه ها نشان می دهد. ضمن آنکه دو نوع چراغ استروبوسکوپ چشمک زن وجود دارد که می توانید آنها را نیز خاموش نمایید.  این موزیک پلیر دارای یک باتری لیتیوم یونی قابل شارژ است. از زمانی که باتری این اسپیکر به صورت کامل خالی است تا زمانی که کاملا شارژ شود، زمانی تقریبا 6.5 ساعت باید سپری شود که به شما امکان پخش در مدت زمان 12 ساعت را می‌دهد. این اسپیکر دارای قابلیت شارژ سریع (Fast-Charge) است که در 3.5 ساعت به طور کامل اسپیکر را شارژ می‌کند.  JBL PartyBox 100 برای موسیقی بسیار رضایت بخش است. این اسپیکر دارای یک پروفایل صوتی هیجان انگیز در عین حال بسیار با کیفیت است و آن را برای گوش دادن به بسیاری از ژانرهای مختلف موسیقی مناسب می کند. در این محصول قدرتمند، اگرچه تنظیمات EQ برای شخصی سازی صدا وجود ندارد، اما ویژگی Bass Boost به شما این امکان را می دهد تا بر میزان تولید باس آن کنترل داشته باشید و آنرا در 2 حالت تنظیم کنید .  این سیستم می تواند با استفاده از اسپیکرهای جداگانه خود برای کانال های چپ و راست، صدای استریو ایجاد کند که یک صحنه صدای گسترده فراهم می کند. همچنین عملکرد دینامیکی فوق العاده ای دارد و استفاده از آن در مهمانی های شلوغ و بزرگ مناسب است. این موزیک پلیر دارای 2 عدد ووفر 133 میلی‌متری و دو عدد توئیتر 57 میلی‌متری است که صدای باس و صدای Low و Mid را در بالاترین شفافیت و کیفیت در نهایت توان 160 وات RMS پخش می‌کند تا لذت موسیقی برای شما دو چندان شود.

نوع محصول
اسپیکر قابل حمل
محصول کشور
امریکا
کشور تولید کننده:
چین
تعداد قطعات محصول:
1 کانال 2 کاناله
وضعیت آمپلی:
فایر اکتیو 
 متریال:
پلاستیک فشرده و فلز
ابعاد اسپیکر:
28.8 * 5.51 * 29 cm
ابعاد ساب ووفر:
4.5 اینچ
وزن اسپیکر:
9.69 kg
مقاوم در برابر آب:
دارد
میزان مقاومت در برابر آب:
IPX 4
اقلام داخل جعبه:
1 عدد اسپیکر- 1 عدد دفترچه راهنما- 1 عدد کابل برق -
 نوع درایور:
درایور فشرده(comptression driver)
قطر درایور: 2 عدد توییتر 2.25 اینچ 2 عدد ووفر 5.25اینچ
توییتر 2 عدد توییتر 2.25 اینچ ووفر 2 عدد ووفر 5.25 اینچ
ساب ووفر جداگانه ندارد
خروجی هوای باس دارد
 نوع اتصال بیسیم- با سیم
بلوتوث دارد
Wifi ندارد
AUX دارد
USB دارد
Optical ندارد
HDMI ندارد
NFC ندارد
ARC ندارد
امکان اتصال به اینترنت ندارد
ورودی ساز دارد
جک 6.5 ورودی میکروفون دارد
جک 6.5
 نسخه بلوتوث:
4.2
حداکثر توان خروجی:
160 وات
پاسخ فرکانسی:
45Hz-18kHz
حساسیت:
>80 ِDB پخش
صدای دالبی ندارد .
امکانات سیستم کارائوکه دارد
نورپردازی دارد
دکمه های لمسی ندارد
دکمه های فیزیکی دارد
قابلیت برقراری تماس ندارد
دکمه کنترل میزان باس دارد
قابلیت شارژ دستگاه های دیگر دارد
دسترسی به دستیار صوتی ندارد
صفحه نمایش ندارد
نمایشگر میزان شارژ دارد
اپلیکیشن اختصاصی ندارد
ریموت کنترل ندارد
تکنولوژی ها BLE(Bluetooth low Energy)- Tws(True wireless strereo)- Light show display- Bass Boost- قابلیت اتصال چند اسپیکر با هم دارد(بی سیم و با سیم) .
 منبع تغذیه:
برق مستقیم:
باتری
باتری دارد
نوع باتری: لیتیوم یونی
ظرفیت باتری: 2500 mAh(14.4V)
مدت زمان پخش :12 ساعت
درگاه شارژ :
کابل برق 2 چاک
مدت زمان شارژ:
5 ساعت
ورودی برق :
کابل برق 2 چاک

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است