به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

هدست گیمینگ پرووان مدل PHG3840

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

در بازی‌های ویدئویی یکی از موارد تاثیرگذار در کیفیت و عملکرد بازیکن، بهره بردن از لوازم جانبی‌ای است که باعث می‌شوند بازیکن تجربه واقعی‌تری از بازی کسب کند. بازی‌های سبک جنگی ، به نسبت دیگر سبک‌های بازی، بیشتر نیاز به ارتقا سطح شنیداری دارند که این امر با استفاده از هدست‌های گیمینگ محقق می‌شود.  ▫️میان گیمرهای حرفه‌ای اصطلاحی وجود دارد که می‌گویند “باید از هدستی استفاده کرد که صدای پا شنیده شود”، این جمله بدان معناست که باید نسبت به خرید هدستی جهت بازی اقدام کرد که جزئیات ریز صدا را به خوبی نشان دهد. درون گوشی‌های این هدست گیمینگ پدهایی از جنس فوم با روکش چرم باکیفیت است که بسیار نرم بوده و از خستگی گوش بازیکن بعد از استفاده طولانی مدت جلوگیری می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های بارز این پدها جریان هوای مناسب و عدم تعریق آن‌ها است.روی گوشی سمت چپ هدست یک میکروفون قرار گرفته که از جنس پلاستیک می‌باشد و بازیکنان می‌توانند با استفاده از این میکروفون با دیگر هم تیمی‌هایشان ارتباط برقرار کنند.  این هدست با رنگ مشکی طراحی و تولید شده است. مدیران پرووان دقت لازم جهت تولید هدست با ارگونومی بالا را به عمل آورده‌اند تا حتی گیمرهای حرفه‌ای بعد از چند ساعت بازی هم خسته نشوند و لذت کافی را از محیط بازی ببرند.هدست گیمینگ پرووان مدل PHG3840 یکی از هدست های سیمی باکیفیت و کاربردی از برند پرووان است که از طریق جک 3.5 میلی متری صدا (AUX) به تمامی دستگاه های بازی از جمله کنسول بازی، گوشی موبایل و کامپیوتر متصل می شود. طراحی ارگونومیک و سبک این محصول موجب شده که استفاده از آن باعث خستگی گوش نشود و کاربر احساس ناراحتی نکند. این امر به دلیل استفاده از بالشتک های نرم و از جنس چرم مصنوعی نیز هست. این هدفون گیمینگ از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب ساخته شده که در برابر فشار و ضربه استحکام بالایی دارد. کیفیت صدای این محصول برند ProOne نیز بسیار خوب است و دامنه داینامیک آن 18 هرتز تا 24 کیلوهرتز است. حساسیت سیگنال به نویز هدست گیمینگ پرووان مدل PHG3840 معادل 108 دسی بل و امپدانس آن 32 اهم است. این ویژگی ها موجب شده تا این هدست طیف وسیعی از صداهای زیر و بم با انواع مختلف سبک موسیقی را با وضوح بالا و به صورت استریو و بدون تاخیر به گوش برساند. این هدفون قابلیت مکالمه برای تماس را هم دارد. طول کابل این هدست 120 سانتی متر است.

هدست پرووان مدل PHG3840، یک محصول کاربردی و خوش ساخت با طراحی ارگونومیک و متریال باکیفیت است که به صورت با سیم توسط رابط جک 3٫5 میلی‌متری صدا (AUX) به کنسول‌های بازی، گوشی‌های موبایل، کامپیوتر و دیگر دستگاه‌های سازگار متصل می‌شود. بالشتک‌های آن با جنسی از چرم مصنوعی، تمام سطح گوش را پوشش می‌دهند و در استفاده طولانی مدت باعث خستگی کاربر نخواهند شد.

تل هدفون نیز از انعطاف پذیری و قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار است تا مناسب‌ترین حالت و زاویه قرارگیری روی سر برای استفاده بهتر را انتخاب کنید. برند ProOne در ساخت این هدفون از مواد مرغوب و مقاومی بهره برده که در برابر فشار و ضربه استحکام کافی را از خود نشان می‌دهد. صدای قدرتمند این هدفون با وجود دامنه پاسخگویی با رنج داینامیک 18 هرتز تا 24 کیلو هرتز، حساسیت سیگنال به نویز 108 دسی بل و امپدانس 32 اهم، طیف وسیعی از صداهای زیر و بم از هر سبک موسیقی را با وضوح بالا و استریو، بیس قوی و بدون تاخیر به گوش می‌رساند که نیاز دوستداران بازی، گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم را برطرف خواهد کرد. میکروفون هدست ProOne PHG3840 به صورت داخلی طراحی شده و قابلیت مکالمه تماس را دارد. 

نوع رابط

جک 3.5 میلی متری

طول کابل

120 سانتی متر

وزن

جنس بدنه

ABS

حساسیت صدا

108 دسیبل

امپدانس

32 اهم

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه