به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

کیت فلاش گودکس Godox SK-400 II KIT 2 HEAD

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

شرکت گودکس، کیت فلاش SK-400 II را سربندی کرده تا نیاز عکاسانی که به نور استودیویی حرفه‌ای نیاز دارند را برطرف کند. این کیت، از سه فلاش، استند، سافت‌باکس، چتر، رفلکتور و کیف بهره می‌برد و با یک ماشه بی‌سیم XT16 ارائه می‌شود. نور فلاش SK-400 II از قدرت بالایی بهره‌مند است و بدنه مقاوم آن، در برابر کار پیوسته، تحملی بی‌نظیر دارد. اگر دوست دارید درباره این کیت فلاش بیشتر بدانید، این نقد و بررسی را از دست ندهید. پس از خواندن این مطلب و مشاهده قابلیت‌های Godox SK-400 II، در خرید آن شک نخواهید کرد. همراه فروشگاه اینترنتی e دی جی مارکت باشید.

کیت فلاش Godox SK400II توسط شرکت گودکس ساخته شده و برای عکاسانی که به گرفتن تصاویر با کیفیت بالا نیاز دارند، بسیار مناسب است. این کیت شامل سه فلاش SK400II بوده، که هر یک از آن‌ها دارای یک پایه سبک هستند. یک جعبه‌ی 35.4 در 23.6 اینچی، دو چتر 40 اینچی، یک ریفلکتور استاندارد و یک تریگر بی‌سیم XT16 همراه با رنج 328 اینچی در این کیت ارائه شده است. یک کیت سخت و متحرک به منظور انتقال و ذخیره سازی در جعبه آن قرار گرفته است. این محصول دارای شماره راهنمای 213 است، کیت فلاش SK400II یک منبع فلاش daylight-balanced5600 کلوینی محسوب می‌شود که ویژگی‌های آسان و هسته قابل اطمینانی را با بودجه‌ی مناسب ارائه می‌دهد.مدت زمان بازیافت این سر فلاش 0.4 تا 3 ثانیه بوده که کوتاه‌تر از مدت زمان فلاش 2000/1 ثانیه‌ای است. قدرت این کیت فلاش از 16/1 تا پر شدن کامل آن متغیر بوده و در چهل مرحله قابل تنظیم است، در حالی که چراغ مدل سازی 150 ولتی آن یک حالت متناسبی دارد، که به شما اجازه می‌دهد از افکت‌های نوری خود پیش نمایشی در اختیار داشته باشید و روشنایی تصویر را از 5 تا 100 درصد تنظیم کنید.با فشار دادن دکمه‌هایی که در پنل پشتی تعبیه شده، می‌توانید به تنظیماتی که روی صفحه نمایش ال سی دی نمایش داده می‌شود، دسترسی داشته باشید. تنظیمات راه اندازی شامل کابل همگام سازی، دکمه‌ی تست و راه اندازی اسلیو است. کیت فلاش SK400II یک سیستم رادیویی X1 دارد که دارای 32 کانال است، که کنترل عملکرد بی‌سیم را با خرید فرستنده‌‌های مجزای XT16 , FT16 یا X1 TTL ممکن می‌سازد. این سر فلاش هم چنین یک عملکرد anti-pre-flash دارد که کار با سایر دوربین‌هایی که از pre-flash استفاده می‌کنند را آسان می‌سازد. وزن این محصول تقریبا دو کیلوگرم در نظر گرفته شده، که مونتاژ یک کیت همراه با دو یا چند سر فلاش بدون اینکه سنگینی زیادی به کیس دستگاه وارد کند یکی از ویژگی های دلگرم کننده‌ی این محصول است.کیت فلاش SK400II دارای یک پایه‌ی فرعی است که اجازه می‌دهد، هم اصلاح کنندگان گودکس و هم چنین تولید کنندگان دیگر از آن استفاده کنند. هم چنین این سرفلاش یک پایه‌ی شیب دار دارد و با منبع تغذیه 100 تا 120 VAC کار می‌کند. می‌توانید از TTL تریگر بی‌سیم X1 و هم چنین از قدرت ریموت‌های XT16 یا FT16 برای کنترل بی‌سیم قدرت سر فلاش‌ها، چراغ مدل سازی،

ویژگی‌های ظاهری کیت فلاش گودکس Godox SK 400 II KIT

این کیت فلاش، همه ابزار لازم را در خود جای داده است. علاوه بر سه هد فلاش مدل SK400II، که هر کدام استند جدا دارند، یک سافت‌باکس در اندازه 23.6” × 35.4”، دو چتر با قطر 40”، یک رفلکتور استاندارد و یک ماشه بی‌سیم XT16 نیز در این کیت وجود دارد. همه لوازم کیت، در یک کیف مخصوص قرار می‌گیرند.  فلاشGodox SK-400 II ، از بدنه‌ای مقاوم بهره می‌برد و می‌تواند بدون این که فشاری به آن وارد شود، برای مدت طولانی کار کند. حتی اگر در استودیو در حال عکاسی از کودکان باشید و آن‌ها به طور تصادفی باعث افتادن فلاش شوند نیز، اصلاً جای نگرانی نیست.

  کاربری کیت فلاش گودکس Godox SK 400 II KIT

روشنایی، یکی از عوامل مهم برای ارتقای سطح عکاسی شما است. Godox SK-400 II، یک کیت نورپردازی کامل است و می‌تواند کیفیت عکس‌ها و فیلم‌های شما را در حد چشمگیر افزایش دهد. خوشبختانه این کیت، بسیار کامل است و از این رو، شما را از تهیه لوازم روشنایی دیگر، بی‌نیاز می‌کند. الان همگی لوازم سازگار با هم در یک کیت قرار گرفته‌اند تا در استودیو و یا هرجای دیگر، اوج کیفیت را به ارمغان بیاورند.  کار با فلاش SK-400 II و دیگر تجهیزات کیت، راحت است و نیازی نیست حتماً یک عکاس حرفه‌ای باشید. پشت فلاش، یک پنل قرار دارد که با یک نمایشگر LCD مدیریت تنظیمات را برایتان آسان می‌کند. دکمه‌های پنل، واکنشی سریع دارند و یک چرخ کنترلی نیز برای تغییرات سریع تعبیه شده است.

برند
Godox
کشور سازنده
چین
گارانتی
یکسال ضمانت
محدوده تغییر قدرت
5 استاپ
عدد راهنما
58
زمان شارژ مجدد
0.1-1.0 ثانیه
حالات مختلف فلاش
دستی (Manual)
مدت زمان تخلیه فلاش
1/2000 – 1/800 ثانیه
دمای رنگ
میزان ثبات دمای نور
قابلیت نورسنجی TTL
ندارد
قابلیت عکاسی پرسرعت
با رادیو فلاش های پر سرعت دارد
فن خنک کننده
ندارد
نمایشگر دیجیتالی
دارد
قابلیت اتصال USB
دارد
حالت اسلیو
دارد
سوکت سینک
دارد
تخلیه اتوماتیک
داخل مدار
اعلام صوتی
دارد
حالت قرمزی چشم
ندارد
حالت ماسک
ندارد
مدل مانت
استاندارد بوئنز
لامپ مدلینگ
3 عدد
جنس
آلومینیوم
ابعاد
12.7*20.6*34 سانتی متر
سافت باکس
1 عدد سافت باکس 70*100 با زنبوری گودکس
سه پایه نور
3 عدد
رفلکتور
ندارد
اسنوت
ندارد
کاسه
2 عدد کاسه
چتر
1 عدد چتر داخل سفید 90 سانت و 1 عدد چتر داخل نقره ای 100 سانت
شیدر
ندارد
رادیوتریگر
فرستنده XT-16
کابل
3 عدد کابل
محافظ لامپ
ندارد
کیف
دارد

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است