به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

دوربین عکاسی سونی Sony ZV-1 Digital Camera

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

 این دوربین ترکیبی از سادگی و قدرت است و فرصت‌های خلاقانه بی‌شماری در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید تصورات خود را به بهترین شکل ممکن نمایش دهید. اندازه ZV-1 آن‌قدر کوچک است که می‌توانید آن را به‌ عنوان یک دوربین حرفه‌ای باکیفیت با خود حمل کنید. ترکیب جزئیاتی که کیفیت این دوربین ارائه می‌دهد با قابلیت‌های فوق‌العاده‌اش، می‌تواند منجر به تولید محتواهایی گردد که جذب مخاطبان را تضمین می‌نماید.  ویژگی‌های ظاهری Sony Digital Camera ZV-1 ZV-1 در اندازه کوچک و فشرده طراحی شده تا بتوانید همیشه و در همه‌جا  آن‌را به همراه داشته باشید. یک رینگ کنترل در پشت دوربین قرار گرفته است که از آن برای تنظیم سرعت شاتر و دیافراگم استفاده می‌شود. طرف دیگر دوربین نیز با صفحه نمایش و دکمه‌های کنترلی پوشانده شده است. این صفحه نمایش از نوع LCD است و ۷٫۵ سانتی‌متر می‌باشد. گریپ عمیق و فرم‌دار این دوربین سونی نیز عکاسی را راحت نموده و ثبات را افزایش می‌دهد.  کاربری Sony Digital Camera ZV-1 ZV-1 به طور مخصوص برای وی‌لاگر‌ها طراحی شده است.دوربین دیجیتال عکاسی کامپکت سونی Sony ZV-1 قطعا باعث رضایت بلاگر ها و اینفلوئنسرها می شود زیرا یک دوربین کامپکت و هدفمند است که توانایی های تصویربرداری اثبات شده از پلت فرم سری RX100 را با یک طراحی فیزیکی به روز شده، برای ایجاد محتوای کارآمدتر ترکیب کرده است. با  فروشگاه اینترنتی دی جی مارکت  همراه باشید در ادامه به بررسی این محصول میپردازیم.

 

                     

دوربین سونی ZV-1 دارای صفحه نمایش لمسی جانبی 3.0 اینچی و میکروفون 3 کپسولی دایرکشنال که برای ضبط از جلو مناسب است می باشد. همچنین با تنظیم Product Showcase، عملکرد Defocus پس زمینه، افکت پوست صاف و نوردهی خودکار در الویت چهره را نیز فراهم می کند.  دوربین کامپکت سونی ZV-1 علاوه بر طراحی زیبا و سبک آن، همچنین دارای دسته ی بزرگ نیز می باشد که برای ضبط یک دستی در اتصال با چراغ جلویی ایده آل می باشد. دکمه ی بزرگ REC در صفحه بالایی و رابط نگهدارنده برای اتصال لوازم جانبی موجود می باشند. یک لنز ZEISS زوم استاندارد 70-24 میلی متری، با حداکثر دیافراگم f / 1.8-2.8 روشن نیز وجود دارد و برای ضبط هنگام راه رفتن مناسب می باشد. لرزش گیر Active SteadyShot به فیلم برداری ثابت و کاهش لرزش دوربین برای صاف تر شدن فیلم برداری کمک می کند.(به صورت جداگانه باید تهیه شود)

اگر قصد تولید محتواهای تصویری هم به صورت عکس و هم ویدیو دارید اما نمی‌خواهید دو دوربین عکاسی و فیلم‌برداری را جداگانه حمل کنید، این دستگاه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.  اگرچه این دوربین عکاسی سونی عمدتاً مورد توجه وی‌لاگرها قرار می‌گیرد، اما برای افراد مختلفی که به دنبال دوربین کوچک و فشرده هستند و یا می‌خواهند با هزینه‌ای کمتر به نتیجه مطلوب و امکانات بی‌نظیر دست یابند نیز گزینه مناسبی است.ZV-1 یک دوربین منحصربه‌فرد برای مخاطب‌های مخصوص است و خصوصیات آن نیز گویای همین مسئله هستند. این دوربین عکاسی سونی برای تهیه محتوای وی‌لاگ مناسب است. از خصوصیات برجسته ZV-1 می‌توان سنسور تصویر ۲۰٫۱ MP 1”-type Exmor CMOS، لنز فوق‌العاده ZEISS® ۲۴-۷۰ mm، پردازنده قدرتمند BIONZ X، میکروفن داخلی، صفحه نمایش چرخشی، گریپ ارگونومیک و فوکوس خودکار دقیق آن را عنوان نمود. در مجموع این دوربین گزینه مناسبی برای خرید است؛ البته اگر در زمینه‌های گفته شده، فعالیت می‌کنید. 

در داخل دوربین ZV-1 ویژگی های تصویربرداری آشنا در قالب یک سنسور  CMOS  انباشته Exmor RS از نوع یک اینچی 20.1 مگا پیکسلی و پردازنده تصویر BIONZ X با front-end LSI وجود دارد. این سنسور دارای عملکرد بسیار سریع به همراه دامنه ی حساسیت گسترده می باشد تا برای کار شرایط مختلف مناسب باشد. قابلیت پردازش برای فوکوس سریع و دقیق و ردیابی سوژه از Real-Time Eye AF و Real-Time Tracking بهره مند می شود. از نظر مشخصات ویدئویی، ضبط  UHD 4K با 30 فریم بر ثانیه برای مدت زمان طولانی پشتیبانی می شود و در صورت تمایل می توان از درگاه micro-HDMI می توان برای ارتباط با رکورد های اکسترنال یا مانیتور استفاده کرد. فیلم دوربین همچنین از پروفایل های عکس S-Log2 و HLG سونی برخوردار است که  برای اصلاح رنگ، دامنه دینامیکی و جزئیات ضبط با دوربین های سینمایی حرفه ای خود مطابقت دارند.

صفحه نمایش لمسی LCD 3.0 اینچی 921600 نقطه ای دارای یک طرح چرخان جانبی است که برای فیلم برداری از خود یا سلفی گرفتن به روشی طبیعی و شهودی، ایده آل است.از آنجایی که صفحه به سمت بیرون می چرخد ، صفحه بالایی دوباره طراحی شده است تا یک میکروفون 3 کپسولی دایرکشنال داشته باشد که به طور خاص برای ضبط صدای سمت جلو طراحی شده است. همچنین، برای کمک به دستیابی به صدای واضح تر هنگام کار در فضای باز یک صفحه ی ضد باد اختصاصی برای میکروفون داخلی تعبیه شده است.  یک درگاه میکروفون 3.5 میلی متری و نیز یک رابط نگهدارنده برای سازگاری بیشتر با لوازم جانبی برای دوربین عکاسی سونی Sony ZV-1 در نظر گرفته شده اند. با طراحی کامپکت و سبک بدنه با دسته ی سمت راست که به راحتی نگهداری می شود، تکمیل می شود که عملکرد با یک دست را راحت تر و کارآمدتر می کند. همچنین یک دکمه ی بزرگ REC، برای تشخیص سریع وجود دارد.

چراغ جلویی به عنوان یک شاخص بصری برای زمان ضبط عمل می کند. تنظیمات Product Showcase برای فیلم بلاگینگ و نمایش محصول ایده آل است و امکان انتقال سریع و روان فوکوس بین صورت سوژه و جسمی را که جلوی لنز قرار می گیرد را فراهم می کند.  Defocus پس زمینه به شما امکان می دهد برای جدا کردن سوژه خود با استفاده از عمق میدان کم و بوکه با استفاده از عملکرد دکمه ی سفارشی، بلافاصله به تنظیم حداکثر دیافراگم (f / 1.8-2.8) بروید. یک فیلتر ND داخلی با کنترل نور دهی بیش از حد از استفاده از این حالت در شرایط روشن سود می برد.  Face-Priority AE، چهره سوژه را تشخیص می دهد و نوردهی را طوری تنظیم می کند که حتی اگر از یک مکان روشن به سایه بروید، چهره در روشنایی ایده آل به تصویر کشیده شود. اگر سوژه به سرعت از فریم دور شود تا عکس های با نور زیاد یا بسیار تاریک را حذف کند، فناوری AE تغییرات ناگهانی در نوردهی را سرکوب می کند.  علم اصلاح رنگ برای دستیابی به ظاهری سالم و طبیعی که شامل سن، جنس و نژادهای مختلف می باشد، به بهینه سازی رنگ پوست برای هر سوژه ای، هم در حالت فیلم و هم در حالت عکس کمک می کند.  با استفاده از حالت Soft Skin Effect می توان چین و چروک یا لکه های صورت فرد را نرم و صاف کرد و چهره ای صاف و طبیعی ایجاد کرد. تنظیمات پیش فرض Mid است و می تواند روی Off ،Low یا Hi تنظیم شود.  برای کار در مدت زمان طولانی تر، ضبط فیلم مداوم گسترده هنگام تنظیم Auto Power، روی off و function روی High در دسترس است.  Active SteadyShot یک حالت لرزش گیر تصویر پیشرفته است که فیلم ثابت را هنگام حرکت حتی عکس برداری دستی هنگام راه رفتن را تضمین می کند. این حالت ترکیبی از روش های لرزش گیری نوری و الکترونیکی برای نتایج موثر است - هنگام ضبط فیلم HD با Active mode، لرزش دوربین تا 11 برابر بیشتر از SteadyShot استاندارد کاهش می یابد. هنگام ضبط فیلم 4K با حالت Active mode  لرزش دوربین تا 8 برابر بیشتر از SteadyShot استاندارد کاهش می یابد.

پیکسل های مؤثر 20.1 مگاپیکسل
اندازه حسگر 1 اینچ
نوع حسگر CMOS
فرمت غیر فشرده دارد
رزولوشن فیلم برداری فیلم برداری 4K با سرعت 24،25،30 فریم بر ثانیه ، کیفیت FULL HD با سرعت 24،25،30،50،60،100،120 فریم بر ثانیه
حداکثر سرعت فیلم 120 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم XAVC S, AVCHD format Ver. 2.0 compatible
فرمت عکس JPEG, Raw
بزرگنمائی اپتیکال 2.7 برابر
بزرگنمایی دیجیتال 16.3x
واید ( حداقل فاصله کانونی) 24 میلی متر
تله ( حداکثر فاصله کانونی) 70 میلی متر
لرزشگیر دیجیتال و اپتیکال
میزان دیافراگم f:1.8-2.8
قابلیت اتصال لنز ندارد
فوکوس اتوماتیک دارد
محدوده فوکوس معمولی 5 سانتی واید 30 سانتی متر تله
حداقل سرعت شاتر 30 ثانیه
حداکثر سرعت شاتر 1/2000 ثانیه
عکسبرداری پی در پی 24 فریم بر ثانیه
تقدم دیافراگم دارد
تقدم شاتر دارد
تنظیم تراز سفیدی Auto, Cloudy, Color Temperature, Custom, Daylight, Flash, Fluorescent (Cool White), Fluorescent (Day White), Fluorescent (Daylight), Fluorescent (Warm White), Incandescent, Shade, Underwater
تنظیم حساسیت Auto, 100 to 12800 _(ارتقا یافته): 64 تا 25600

 

فلاش روی بدنه ندارد
قابلیت نصب فلاش خارجی دارد
منظره یاب ندارد
نوع صفحه نمایش لمسی متحرک
اندازه صفحه نمایش 3 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش 921,600
مشاهده مستقیم دارد
خروجی HDMI HDMI D :Micro
خروجی USB USB Micro-B :USB 2.0
خروجی هدفون ندارد
اتصال بی سیم Bluetooth Wi-Fi
ورودی میکروفون 3.5mm
نوع کارت حافظه Single Slot: SD/SDHC/SDXC/Memory Stick Duo Hybrid
مشخصات باتری Sony NP-BX1/M8 Rechargeable Lithium-Ion Battery Pack
شارژر باتری از طریق USB
عمر باتری 260
وزن ( با باتری و کارت حافظه) 294 گرم
ابعاد 105.5X60X43.5 میلی متر
کابل USB Micro-USB Cable
باتری Sony NP-BX1/M8 Rechargeable Lithium-Ion Battery Pack
سایر Wind Screen Wind Screen Adapte

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است