به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-XM6-S2 Digital Microphone System

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

کیت میکروفن دو نفره بی سیم بویا BOYA BY-XM6-S2 شامل یک گیرنده دو کاناله ، دو فرستنده دارای میکروفن داخلی ، دو میکروفن یقه ای جهت اتصال به فرستنده ( جهت ایجاد ظاهر کوچکتر ) ، کابل های یو اس بی جهت شارژ ، کابل با جک 3.5 میلی متری TRS جهت اتصال به دوربین ، کابل با جک 3.5 میلی متر TRRS جهت اتصال به تلفن های هوشمند با جک 3.5 میلی متری TRRS ، فوم خز دار بادگیر می باشد.

   میکروفون دو نفره بی سیم دیجیتالی BOYA BY-XM6-S2 یک سیستم میکروفون جمع و جور و بی سیم است که کاربری آسان و همه جانبه برای ضبط صدای یک سوژه در دوربین، دوربین فیلم برداری یا دستگاه تلفن همراه شما ارائه می دهد. این سیستم کیفیت صدای بهبود یافته ‌ای را نسبت به میکروفون‌ های داخلی دوربین ‌ها و دستگاه‌ های تلفن همراه ارائه می ‌کند تا گفتار واضح و قابل ‌فهمی را برای خبر ‌نگاران، سازندگان محتوای یوتیوب / اینستاگرام، شخصیت‌های TikTok، vlogger ها و غیره ارائه دهد. 

 این پک شامل دو فرستنده ی گیره ای با یک میکروفون چند جهته ی داخلی است که به شما امکان می دهد به سرعت و به راحتی میکروفون را برای سوژه ی خود در دوربین، در ارائه ها، مصاحبه ها و اجراها آماده کنید. در صورت تمایل، دو میکروفون یقه ای نیز برای ظاهری تمیزتر گنجانده شده است. به سادگی میکروفون را به جک ورودی 3.5 میلی متری وصل کنید و از فرستنده به عنوان یک محفظه ی بدنه استفاده کنید.

  گیرنده ی جمع و جور و دو کاناله حداکثر برد دید 100 متر را ارائه می دهد و شامل یک گیره ی اتصال و جک خروجی 3.5 میلی متری است. کابل های اتصال هم برای دوربین و هم برای تلفن هوشمند شما قرار داده شده اند، در حالی که جک 3.5 میلی متری دوم برای نظارت بر هدفون است. فرستنده و گیرنده هر دو توسط باتری های لیتیومی یونی قابل شارژ، شارژ می شوند. فرستنده تا 7 ساعت کار می کند در حالی که گیرنده 6.5 ساعت کار می کند. قطعات از قبل جفت شده به کارخانه می رسند و فقط آن را روشن کنید، گیرنده را به دوربین یا تلفن خود وصل کنید و بعد از آن آماده کار خواهید بود. 

سیستم دارای کاربری آسان با میکروفون /فرستنده گیره ای + میکروفون یفه ای 

فرستنده ی گیره ای فشرده دارای یک میکروفون داخلی برای یک راه حل بی سیم برای ضبط با دوربین است. هنگامی که ظاهر تمیز تری مورد نظر باشد، یک میکروفون lavalier در دسترس است. میکروفون به جک 3.5 میلی متری فرستنده متصل می شود. یک ضد باد خزدار برای میکروفون فرستنده و یک ضد باد فومی برای میکروفون lavalier در نظر گرفته شده است. الگوهای پیکاپ چند جهته روی میکروفون فرستنده و میکروفون یقه ای به ارائه ی سطوح صوتی ثابت کمک می کند، حتی زمانی که سوژه از میکروفون دور می شود. کنترل gain قابل تنظیم روی فرستنده به شما امکان می دهد ورودی را برای گوینده ها و اجراکنندگان با سبک های عملکردی متفاوت بهینه کنید. صفحه نمایش OLED روی فرستنده، دیدن سطوح صدا، همراه با وضعیت باتری، بی صدایی و جفت شدن را آسان می کند. به سادگی گیرنده و فرستنده را روشن کنید تا در یک لحظه به عملکرد صدای بی سیم قابل اعتماد دسترسی پیدا کنید.

گیرنده فشرده و دو کاناله

  گیرنده ی جمع و جور به محل نصب کفشکی دوربین شما یا نگهدارنده ی گوشی هوشمند (به طور جداگانه موجود است) وصل می شود و به جک ورودی 3.5 میلی متری دوربین یا دستگاه تلفن همراه شما متصل می شود. سطح خروجی گیرنده را می توان برای قرار دادن دوربین های مختلف و دستگاه های ضبط تنظیم کرد. یک کابل 3.5 میلی متری TRS برای اتصال به دوربین یا دوربین فیلم برداری قرار داده شده است. یک کابل TRRS 5 میلی متری برای اتصال به گوشی هوشمند یا تبلت مجهز به جک هدفون نیز در آن قرار داده شده است. این گیرنده دارای جک 3.5 میلی متری هدفون برای نظارت است. صفحه نمایش OLED دیدن سطوح صدا، وضعیت باتری، بی صدایی، حالت مونو/استریو و وضعیت های جفت شدن را آسان می کند.

ویژگی های میکروفون بی سیم بویا BY-XM6-S2

الگوی قطبی: omnidirectional (این الگوی قطبی نسبت به صداهای موجود در تمام جهات حساسیت یکسانی دارد. بنابراین مناسب برای تهیه ولاگ، ضبط ویدیو و تولید محتوا در اینستاگرام، آپارات، یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی است.)

دامنه عملکرد این میکروفون بی سیم تا 100 متر می باشد.

همراه این محصول دو عدد فرستنده عرضه شده است که امکان ولاگ دو نفره، لایو استریمینگ و مصاحبه ها را به آسانی فراهم می کند.

این میکروفون باتری داخلی دارد. در صورت شارژ کامل تا 6 ساعت بدون افت کیفیت کار می کند.

باتری ها از نوع لیتیوم یون هستند.

استفاده از این میکروفون بسیار ساده است و تنها کافی است گیرنده را به گوشی یا دوربین خود متصل کنید.

گیرنده دو کاناله می باشد و دارای خروجی 3.5 میلی متری برای اتصال هدفون جهت مانیتورینگ صدا است.

تنظیم گین و مانیتورینگ صدا از طریق هدفون امکان پذیر است.

سازگار با انواع دوربین ها و گوشی های هوشمند می باشد.

می توانید از طریق کلیپس (گیره) فرستنده ها را به یقه و لباس متصل کنید و با نزدیک کردن آنهابه منبع صدا کیفیت صدای بهتری در حین ضبط داشته باشید. بنابراین برای خبرنگاران و تولیدکنندگان محتوی و لاگرها بسیار مناسب است.

اتصال به دوربین و تلفن هوشمند به وسیله کابل 3.5 میلی متری انجام می گیرد.

دارای نشانگر LED است.

پکیج میکروفون بی سیم بویا BY-XM6-S2 شامل موارد زیر است:

فرستنده دارای میکروفون داخلی (2 عدد)

گیرنده دو کاناله

میکروفون Lavalier (2 عدد)

گیره اتصال به یقه و لباس

بادگیر خزدار

کابل 3.5 میلی متری TRS برای اتصال به دوربین

کابل 3.5 میلی متری TRRS برای اتصال به موبایل

دو عدد کابل شارژ USB

کیف پارچه ای

  • ویژگی های عمومی
    برند

    boya

    مشخصات باتری
    منبع تغذیه

    باتری داخلی

    عمومی
    وزن محصول

    32 گرم

    برد عملکرد

    100 متر

    هندزفری
    فرکانس پاسخگویی

    35 هرتز الی 18 کیلوهرتز

    میکروفن
    نوع میکروفن

    بی سیم, یقه ای

    سایر مشخصات
    درگاه ارتباطی

    جک 3.5 میلی متری

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است