به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

میکروفن بی‌سیم یقه‌ای بویا BOYA BY-WM3T2-U1

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

سری محصولات BY-WM3T2 برند بویا، میکروفن‌های وایرلس 2.4 گیگاهرتزی مینی هستند که با سیستمی طراحی شده‌اند که آن را مناسب ویدیوهای لایو، تهیه ولاگ، ضبط صدا برای پادکست و موارد دیگر می‌سازد. میکروفن بی‌سیم یقه‌ای بویا BY-WM3T2-U1 با اغلب دستگاه‌های اندروید سازگار است و قابلیت اتصال به پورت‌های USB-C را دارد.میکروفن بویا BOYA BY-WM3T2-U1 یک سیستم میکروفون بی‌سیم مینی 2.4 گیگاهرتزی است که صدایی با کیفیت بالا را برای پخش زنده، وبلاگ‌نویسی، ضبط دوره و سایر برنامه‌های ضبط صدا ارائه می‌دهد. با خروجی تایپ C برای دستگاه های اندروید و دارای 1 فرستنده و 1 گیرنده است.

یک میکروفن بی‌سیم سبک

وقتی قرار باشد میکروفن را به روی لباستان نصب کنید، وزن آن اهمیت بالایی پیدا می‌کند. سبک بودن میکروفن موجب می‌شود حین تهیه ولاگ یا هر ویدیوی دیگری، میکروفن تکان نخورده و باعث دور و نزدیک شدن صدا نشود و مهم‌تر از آن، سنگینی روی لباس ایجاد نکرده و موجب جمع شدن آن و نامرتب نشان دادن فرد برای مخاطبانش نگردد. وزن میکروفن بی‌سیم یقه‌ای بویا BY-WM3T2-U1 فقط 8.5 گرم است، که موجب می‌شود حتی حین حرکت نیز متوجه وجود آن روی یقه لباستان نشوید. 

یک رسیور با قابلیت شارژ گوشی

میکروفن بی‌سیم بویا با یک فرستنده سیگنال همراه است که به گوشی یا تبلت متصل می‌شود، این فرستنده مجهز به یک باتری قابل شارژ است که تا 10 ساعت کار می‌کند. این ویژگی نه تنها موجب می‌شود شما بتوانید طولانی مدت به کار ضبط برنامه خود بپردازید بلکه می‌تواند با اتصال به گوشی یا تبلت، آن‌ها را نیز شارژ کند.

با قابلیت از بین بردن نویز اطراف

میکروفن بی‌سیم یقه‌ای بویا BOYA BY-WM3T2-U1  دارای تکنولوژی هوشمند از بین برنده‌ی صداهای اطراف یا نویز است. این تکنولوژی می‌تواند صدای اصلی که در حال صحبت است را تشخیص داده و ضبط صدا را با تمرکز به روی آن انجام دهد و صدای محیط اطراف را حذف کند. برای فعال کردن این قابلیت کافیست دوبار به روی دکمه روشن کردن میکروفن کلیک کنید. با این کار به راحتی می‌توانید صدای اطراف را از بین ببرید و در هر جای شلوغی نظیر کافه یا حتی محیط باز، به راحتی به ضبط صدای خود بپردازید. این میکروفن با تمرکز به روی ضبط صدا با بالاترین کیفیت طراحی شده است و حین حذف صدای محیط، کیفیت صدای فرد را نیز بالاتر می‌برد.

علاوه بر اینها، نیاز نیست نسبت به جایی که میکروفن را قرار می‎دهید حساسیت بالایی نشان دهید چرا که این میکروفن با قابلیت تشخیص صدای 360 درجه طراحی شده است  و تا 50 متر برد دارد. بنابراین اگر از دوربین یا تلفن همراهتان نیز دور باشید یا مجبور باشید کمی با فاصله از میکروفن استفاده کنید، باز هم صدای باکیفیتی خواهید داشت.

حذف نویز صدایی با کیفیت بالا می دهد

فن آوری حذف نویز هوشمند می تواند به طور موثر صدای اصلی را شناسایی کند و می تواند صدای واضح را در یک محیط پر سر و صدا ضبط کند. با دوبار کلیک بر روی دکمه پاور می توانید قابلیت حذف نویز را فعال کنید. هنگامی که نشانگر به آرامی به رنگ آبی چشمک می زند، در حالت حذف نویز قرار می گیرد که به شما کمک می کند نویز محیط را حذف کرده و صدایی واضح به شما ارائه دهد. این ویژگی برای استفاده در فضای باز طراحی شده است و صدای ماشین ها و شلوغی را از بین می برد. 

برند
DJI
نوع دوربین
اولترا کامپکت
سنسور
CMOS
مگاپیکسل
12 مگاپیکسل
بیشترین سرعت شاتر
1/8000 ثانیه
حساسیت ISO
100-3200, اتوماتیک
لرزشگیر
دارد
فرمت ضبط فیلم
AVC, H.264, MOV, MP4
رزولوشن و فریم فیلمبرداری
1280x720p at 200/240 fps, 1920x1080p at 24/25/30/48/50/60/100/120/200/240 fps, 3840x2160p at 24/25/30 fps, 4096x2160p at 24/25/30/48/50/60 fps, 4096x3072p at 24/25/30 fps
ضبط صدا
AAC
فرمت عکس
JPEG
صفحه نمایش متحرک
ندارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
اندازه صفحه نمایش
2.2"
مموری
1 x microSD
اتصالات صدا
Microphone
درگاه خروجی
USB
ارتباط بیسیم
wifi
تحمل دما
50to104°F / 10to40°C
باتری
لیتیم شارژی
تایمر
3 و 10 ثانیه

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است