به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

دوربین اینستا 360 INSTA360 X3 360° CAMERA به همراه Insta360 Invisible Selfie Stick – 70cm

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

این دوربی از لحاظ ظاهر شبیه به مدل قبلیش یعنی ایکس 2 میباشد.ضداب بودن این دوربین 10متر که بهتر است دراب شوربدون قاب بااحتیاط استفاده شود.وزن دوربین حدود 181گرم میباشد.نسبت به مدل های قبلی جنس بدنه /لنزونماشگر مقاومت بسیار بهتری دارد.سنسور دوربین هم سایز بزرگتری پیدا کرده و1/2اینچ شده است.نرخ حساسیت دوربین 100تا3200 میباشد و نکته بسیارعالی این دوربین میتوان به نداشتن لرزش به معنای واقعی توجه کرد به لطفflowstate-میزان ذخیره انرژی هم با باتری1800میلی امپری خیلی عالی ترشده وهمچنان مانند مدل های قبلی ازحافظه میکرو اس دی پشتیبانی میکند.

شما میتوانید Insta360 Invisible Selfie Stick–70cm مونوپاد اینستا 360  را نیز از فروشگاه ای دی جی مارکت خریداری کنید...

دوربین اینستا Insta360 X3 360 Camera درجه با سنسور ارتقا یافته 1/2 اینچی و صفحه نمایش لمسی بزرگتر، قادر است با یک دوربین اکشن قابل حمل، ویدیوهای با کیفیت بالا و 360 درجه با تک لنز ضبط کند. X3 یک طراحی آماده عمل با نرم افزار مجهز به هوش مصنوعی ارائه می دهد. برای یک رویکرد بصری برای ایجاد محتوای پویا در هر محیطی. طراحی مقاوم IPX8 آن تا 33 اینچ ضد آب است و دارای یک باتری داخلی 1800 میلی آمپری قابل شارژ برای افزایش زمان عکسبرداری است.

با استفاده از برنامه Insta360 با گوشی هوشمند خود، می توانید به راحتی کلیپ های رسانه های اجتماعی را با افکت ها و حالت های جدید ویرایش کنید. پایگاه داده ای که به طور منظم از جلوه های خلاقانه به روز می شود، الگوهای کاربردی آسانی مانند Nose Mode، Sky Swap و Street Lapse را ارائه می دهد. از برنامه بخواهید با استفاده از تشخیص چهره هوش مصنوعی و جلوه های از پیش تعیین شده، عکس های 360 درجه شما را با Photo Animator به فیلم های متحرک تبدیل کند.

X3 به لطف ژیروسکوپ 6 محوره و فناوری FlowState Stabilization، تضمین می کند که فیلم شما ثابت باقی بماند. حالت HDR فعال 360 درجه به طور خاص برای ورزش‌های اکشن مانند زیپ‌لاینینگ و دوچرخه‌سواری در کوهستان طراحی شده است، با ثابت نگه داشتن ویدیوی شما در حین حرکت و در عین حال حفظ جزئیات در نقاط برجسته و سایه‌ها برای فیلم‌های زنده‌تر. قفل افقی صفحه افقی ویدیوی شما را ثابت نگه می‌دارد و به دوربین اجازه می‌دهد آزادانه بچرخد و در عین حال خط آسمان را در سطح نگه می‌دارد.

ابزارهای قاب بندی مجدد هوش مصنوعی به طور خودکار عکس شما را در 360 درجه تغییر می دهند در حالی که شما بین حالت های مختلف عکس جابجا می شوید. حالت “Me” جلوه یک چوب سلفی نامرئی را ایجاد می کند و فیلم را تا 1080p با سرعت 30 و 60 فریم بر ثانیه فیلم می کند. این افکت معادل 5.7K reframing ایجاد می کند و از نسبت های 16:9 و 9:16 پشتیبانی می کند. این رابط هوش مصنوعی، بدون توجه به پیکربندی چوب سلفی، نیاز به قاب بندی مجدد فیلم خود را در پست در حالی که زوایای هوایی و پرسپکتیوهای سوم شخص را ثبت می‌کنید، برطرف می‌کند.

X3 می تواند صدای استریو را با کاهش صدای باد و بهبود 360 درجه ضبط کند. X3 با استفاده از چهار میکروفون داخلی و یک الگوریتم صوتی ارتقا یافته، صدای طبیعی و متعادل تری را نسبت به مدل قبلی خود ضبط می کند. همچنین به شما این امکان را می دهد که از Voice Control 2.0 برای تغییر تنظیمات خود هنگامی که دوربین شما دور از دسترس روی یک چوب سلفی یا بند سر نصب شده است استفاده کنید.

برند
insta360
نوع بدنه
اکشن کمرا
نوع حسگر
CMOS
اندازه حسگر
1/2inch
صفحه نمایش
دارد
نوع صفحه‌نمایش
LCD
اندازه صفحه نمایش (اینچ)
۲.۲۹
حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری
5.7K
فرمت فیلم‌برداری
MPEG-4
لرزش‌گیر هنگام فیلم‌برداری
دارد
میکروفون
دارد
نوع حافظه جانبی
میکرو SD
ارتباط بی‌سیم
دارد
ورودی میکروفون
از طریق مبدل USB
خروجی هدفون
ندارد
سایر درگاه‌های اتصال
USB-C
باتری
باتری‌پک
توضیح باتری
باتری قابل شارژ
قابلیت ضد‌آب بودن
بله
وزن با احتساب باتری (گرم)
۱۸۰
ابعاد بر حسب میلی‌متر (ارتفاع×عرض×طول)
۱۱۴×۴۶×۳۳.۱
ظرفیت باتری (میلی‌آمپر ساعت)
۱۸۰۰

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است